SPIE Polska zajmuje pozycję lidera na polskim rynku facility management. Świadczymy zintegrowane usługi, obejmujące obsługę techniczną, infrastrukturalną, administracyjną obiektu oraz consulting FM. Przygotowujemy analizy i na bazie długoletniego doświadczenia budujemy nowe koncepcje. Nasi eksperci generują wiele nowych, innowacyjnych pomysłów, koncentrując się na optymalizacji i efektywności projektów.
Jeśli chcesz zmierzyć się z prowadzeniem projektów biznesowych w międzynarodowej firmie, być członkiem pracującego z pasją zespołu młodych ludzi – dołącz do nas. Jest to doskonałe miejsce do nabycia i poszerzenia kompetencji interpersonalnych – autoprezentacji, efektywnej komunikacji, umiejętności przekonywania.
Przygotowanie i prezentowanie kalkulacji sprzedażowych na potrzeby ofert przygotowywanych przez Zespół pozyskujący nowe projekty oraz bieżąca komunikacja z podwykonawcami, w tym m.in.:
- wizje lokalne nieruchomości/ obiektów budowlanych i sporządzanie inwentaryzacji budynków, na potrzeby procesu ofertowania
- sporządzanie ofert i kalkulacji
- prowadzenie/ uaktualnianie bazy danych ofert podwykonawców i dostawców
- usługi doradcze dla klientów służące wyborowi optymalnych rozwiązań w obiektach
- monitorowanie zmian i systematyczne uaktualnianie wiedzy z zakresu obowiązujących przepisów prawnych (prawo budowlane, norm, ISO, DTR i innych)
- wykształcenie techniczne (elektryczne, mechaniczne, inżynieria środowiska, etc.)
- doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów (mile widziane)
- bardzo dobrą znajomość: WORD, EXCEL, POWERPOINT
- znajomość języka angielskiego co najmniej w stopniu komunikatywnym
- czynne prawo jazdy kat. B
oraz jesteś osobą samodzielną, komunikatywną, otwartą na nowe wyzwania z optymizmem podchodzisz do realizacji zadań i chcesz rozwijać się w obszarze prowadzenia projektów handlowych
- doskonałe miejsce do rozwoju w branży nieruchomości
- kontakt z kluczowymi firmami polskiego i światowego rynku real estate
- przyjazne, kreatywne środowisko i pracę w młodym zespole
- ciekawy zakres zadań i obowiązków, dynamiczny system pracy
- szkolenia z zakresu technik sprzedaży, prezentacji, negocjacji, zarządzania sobą w czasie etc.
- udział w wydarzeniach rynkowych związanych z branżą
- niezbędne narzędzia pracy