Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
SPECJALISTA TECHNICZNEGO WSPARCIA KLIENTA - IT

SPECJALISTA TECHNICZNEGO WSPARCIA KLIENTA - IT

Chronos International Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
6373 dni temu

Ogłoszenie numer: 26556, z dnia 2007-02-16

Chronos International Sp. z o.o.

Chronos Consulting reprezentuje lidera w dostarczaniu mobilnych rozwiązań dla operatorów sieci komórkowych. Ich produkty wykorzystuje obecnie ponad 40 operatorów na różnych kontynentach. Ze względu na swój dynamiczny rozwój, Firma poszukuje zmotywowanych i zorientowanych na klienta osób, które chcą dołączyć do Działu Wsparcia Klienta w Warszawie:

SPECJALISTA TECHNICZNEGO WSPARCIA KLIENTA - IT

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Opieka nad Klientem w obecnych i przyszłych projektach oraz szeroko pojęte wsparcie techniczne w zgłaszanych kwestiach
  • Wsparcie techniczne dla obecnych Klientów oraz pomoc przy wdrażaniu nowych produktów
  • Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych telefonicznie i przez email
  • Instalowanie nowego oprogramowania, zdalnie lub u Klienta
  • Instalacja, integracja i testowanie produktów u Klienta
  • Zapewnienie szkoleń produktowych dla Klientów
  • Aktywne wspomaganie procesów sprzedaży poprzez pomoc techniczną
  • raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne
  • Wymagania

  • dobra znajomość systemu UNIX/Linux
  • bardzo dobra znajomość TCP/IP, zagadnień sieciowych
  • znajomość technologii sieci mobilnych
  • znajomość narzędzi i procesów wspierania sprzedaży
  • wykształcenie informatyczne
  • doświadczenie na podobnym stanowisku ok dwóch lat
  • wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego
  • dyspozycyjność do podróży służbowych (ok 40% czasu)
  • Oferujemy

    Wyjątkowo atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość rozwoju zawodowego.
    Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.