Ogłoszenie numer: 26556, z dnia 2007-02-16
Chronos International Sp. z o.o.
Chronos Consulting reprezentuje lidera w dostarczaniu mobilnych rozwiązań dla operatorów sieci komórkowych. Ich produkty wykorzystuje obecnie ponad 40 operatorów na różnych kontynentach. Ze względu na swój dynamiczny rozwój, Firma poszukuje zmotywowanych i zorientowanych na klienta osób, które chcą dołączyć do Działu Wsparcia Klienta w Warszawie:
SPECJALISTA TECHNICZNEGO WSPARCIA KLIENTA - IT
Miejsce pracy: Warszawa
Opieka nad Klientem w obecnych i przyszłych projektach oraz szeroko pojęte wsparcie techniczne w zgłaszanych kwestiach
Wsparcie techniczne dla obecnych Klientów oraz pomoc przy wdrażaniu nowych produktów
Rozwiązywanie problemów technicznych zgłaszanych telefonicznie i przez email
Instalowanie nowego oprogramowania, zdalnie lub u Klienta
Instalacja, integracja i testowanie produktów u Klienta
Zapewnienie szkoleń produktowych dla Klientów
Aktywne wspomaganie procesów sprzedaży poprzez pomoc techniczną
raportowanie wewnętrzne i zewnętrzne
dobra znajomość systemu UNIX/Linux
bardzo dobra znajomość TCP/IP, zagadnień sieciowych
znajomość technologii sieci mobilnych
znajomość narzędzi i procesów wspierania sprzedaży
wykształcenie informatyczne
doświadczenie na podobnym stanowisku ok dwóch lat
wysokie zdolności interpersonalne i komunikacyjne
bardzo dobra znajomość języka angielskiego
dyspozycyjność do podróży służbowych (ok 40% czasu)
Wyjątkowo atrakcyjne wynagrodzenie i możliwość rozwoju zawodowego.