Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv ) Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.) Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw...
specjalista mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
specjalista mid / senior / pracownik fizyczny umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych rozwiązań informatycznych oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;
Firma PN standard poszukuje pracownika w Warszawie na stanowisko:
Specjalista systemów IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SSIT/07/14
Zadania
Udzielanie wsparcia użytkownikom systemów IT
(Helpdesk/pierwsza linia wsparcia)
Rozwiązywanie incydentów, problemów
Realizacja wniosków usługowych i żądań zmiany
Prowadzenie dokumentacji systemów IT (CMDB)
Wymagania
Znajomość desktopowych systemów operacyjnych i aplikacji firm Microsoft oraz aplikacji u użytkowych pracujących w tym środowisku na poziomie konfiguracji i zarządzania
znajomość podstaw protokołu TCP/IP, sieci LAN/WLAN
znajomość zagadnień z zakresu diagnostyki urządzeń IT
znajomość języka angielskiego minimum bierna
Prawo jazdy kategorii B
Oczekiwania:
Chęć i zdolności do podwyższania swoich kompetencji
Rozwinięte zdolności interpersonalne
Kreatywność oraz zdolności analizowania problemów i korzystania z zasobów wiedzy
Oferujemy
Interesującą i rozwijającą pracę
Kontakt z nowymi technologiami informatycznymi
Możliwość zdobycia kompetencji, doświadczenia i certyfikatów
Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
Wsparcie funkcjonalne użytkowników aplikacji biznesowych oraz wykonywania drobnym prac administracyjnych w systemach IT: Przyjmowanie i klasyfikacja zgłoszeń użytkowników; Obsługa zgłoszeń użytkowników w systemie; Doprecyzowywanie zgłoszeń – uszczegóławianie i wyjaśnianie...
Medicover sp. z o.o.Warszawa, Al. Jerozolimskie 96
praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
2 dni
Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat
3 dni
Do Twoich zadań będzie należało: Nadzór oraz kontrola aktualnego stanu urządzeń (min. telefony, laptopy, tv ) Kontrola stanu sal wideokonferencyjnych w tym: podstawowa diagnostyka, rozwiązywanie prostych problemów (brak podłączenia kamery itp.) Koordynowanie rutynowej konserwacji i napraw...
specjalista mid / senior umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Wsparcie techniczne użytkowników dotyczące konfiguracji i działania systemów automatyki budynkowej. Szkolenia instalatorów. Doradztwo techniczne dla zespołu sprzedaży oraz klientów w zakresie selekcji odpowiednich rozwiązań. Monitorowanie i zarządzanie procesami gwarancyjnymi, naprawami...
specjalista mid / senior / pracownik fizyczny umowa o dzieło / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Udzielanie wsparcia technicznego związanego z konfiguracją i działaniem sterowników oraz systemów automatyki budynkowej (mailowo, telefonicznie, przez czat i na miejscu instalacji u klienta); Prowadzenie szkoleń technicznych dla instalatorów i dystrybutorów dotyczących naszych produktów;...
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Opis stanowiska: wsparcie użytkowników biurowych /Help desk; opieka eksploatacyjna sprzętu komputerowego w biurze; rozwiązywanie problemów technicznych związanych ze sprzętem i oprogramowaniem; konfiguracja sprzętu komputerowego; współwdrażanie nowych rozwiązań informatycznych oraz...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Danish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Będziesz odpowiedzialny za: Telefoniczną obsługę zgłoszeń dotyczących działania systemów IT; Rozwiązywanie problemów związanych z obsługą infrastruktury oraz systemów IT; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zgłoszeń od Klientów - I linia wsparcia technicznego; Bieżące wsparcie w organizacji Działu IT;