Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Jesteśmy firmą o 135 letniej tradycji!
Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!
Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!
Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:
(Pion Rozwoju / Dział Realizacji Inwestycji i Remontów / Wydział Nadzoru Realizacji Inwestycji i Remontów Spółki)
Naszym pracownikom oferujemy:
- warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
- pracę w oparciu o wartości wynikające z ponad 130-letniej tradycji
- atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
- kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
- dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
- możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
- bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
- uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska)
Główny zakres obowiązków:
- monitorowanie, nadzór i rozliczanie wykonawców świadczących usługę nadzoru inwestorskiego dla zadań budowlanych, realizowanych na obiektach MPWiK oraz związanych z rozbudową i modernizacją infrastruktury wodnokanalizacyjnej
- organizowanie i współuczestnictwo w protokolarnym przekazaniu terenu, odbiorze wykonanych robót, dopuszczeniu do czynności sprawdzających i rozruchowych
- merytoryczna weryfikacja wystąpień wykonawców związanych z roszczeniami terminowymi i finansowymi
- opis merytoryczny decyzji i koordynacja spraw związanych z opłatami wymaganymi przez zarządców terenu
- prowadzenie ustaleń z Użytkownikami obiektów (dot. terminów i zasad przełączeń instalacji)
- inicjowanie oraz uczestnictwo w naradach koordynacyjnych
- terminowe weryfikowanie i uzupełnianie zestawień dot. przewidywanych płatności
- sporządzanie korespondencji wychodzącej (tj. odpowiedzi na wystąpienia wykonawcy robót i podmiotu nadzorującego inwestycję, wniosków o udzielenie informacji publicznej, itp.)
- weryfikacja i opis merytoryczny faktur w ramach systemu Elektroniczny Obieg Faktur
Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: inżynieria sanitarna, inżynieria środowiska, budownictwo), dopuszczalnie wykształcenie prawnicze lub zarządcze
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego związanego z procesem budowlanym, zarzadzaniem procesem inwestycyjnym (na czynnych, pracujących obiektach)
- znajomość prawa budowlanego, prawa zamówień publicznych oraz prawa wodnego
- prawo jazdy kat. B
- znajomość obsługi komputera, w szczególności programów MS Office ( Word, Excel, MS Projekt/ pokrewne)
- myślenie analityczne oraz umiejętność ustalania priorytetów
- łatwość w redagowaniu pism, komunikacyjność, odporność na stres
Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 14.09.2021 r.
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.
Poznaj
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.
w m.st. Warszawie S.A.
pl. Starynkiewicza 5
02-015 Warszawa
Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. to przedsiębiorstwo użyteczności publicznej,
którego Właścicielem (Akcjonariuszem) jest Miasto Stołeczne Warszawa.
Jako jedna ze służb stolicy, wykonujemy w imieniu gminy zadania w zakresie zbiorowego zaopatrzenia w wodę i
odprowadzania ścieków.Każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 350 milionów litrów wody
i odprowadzamy 470 milionów litrów ścieków.
Eksploatujemy ponad 4400 km sieci wodociągowej oraz 4300 km sieci kanalizacyjnej.
Dzięki 135-letniej tradycji łączymy tradycję z nowoczesnością. Jesteśmy dumni, że pozostajemy właścicielem oryginalnej części przedwojennej Warszawy - Stacji Filtrów. Ponadto, korzystając z doświadczenia wielu pokoleń naszych pracowników, pokazujemy, jak można łączyć XIX-wieczną myśl inżynieryjną z technologiami XXI w., jakimi są np. nowoczesne stacje uzdatniania wody czy największa w Polsce oczyszczalnia ścieków „Czajka”.
Jak wygląda rekrutacja?
- Krok Publikacja ogłoszenia o pracę
- Krok Gromadzenie i selekcja aplikacji
- Krok Spotkania rekrutacyjne
- Krok Wybór Kandydata