Specjalista / Starszy specjalista
w Sekcji Monitoringu i Rozwoju Infolinii
w Departamencie Obsługi Klientów i Profilaktyki
Numer ogłoszenia: DOKiP/22/168
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa na zastępstwo 01.10.2022 r. - 30.09.2023 r.
Termin składania ofert 24.10.2022 r.
Szczegóły oferty
- koordynacja aktualizacji Bazy Wiedzy i skryptów rozmów - współpraca w tym zakresie z komórkami organizacyjnymi Centrali, oddziałami wojewódzkimi NFZ i wykonawcą świadczącym obsługę infolinii;
- bieżące przekazywanie komunikatów i zmian niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania infolinii;
- monitorowanie jakości obsługi przez infolinię;
- koordynowanie pracy II linii wsparcia infolinii, w tym przygotowywanie merytoryczne i organizacyjne testów wiedzy dla konsultantów;
- udział w pracach związanych z prowadzeniem badań satysfakcji z obsługi;
- przygotowywanie analiz i raportów z wykonywanych zadań oraz sprawozdań i prezentacji z prowadzonych projektów.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe
- Lata pracy zawodowej:
- Stanowisko specjalisty:
- minimum 3 lata
- Stanowisko starszego specjalisty:
- minimum 4 lata
- Stanowisko specjalisty:
- doświadczenie w pracy bezpośredniej z klientami.
(Wykształcenie należy potwierdzić kopią dyplomu ukończenia uczelni wyższej; staż pracy należy potwierdzić świadectwami pracy / zaświadczeniem o zatrudnieniu / aktualnym wyciągiem z CEIDG.)
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w administracji publicznej lub w jednostkach związanych z ochroną zdrowia;
- znajomość ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych oraz organizacji publicznego systemu opieki zdrowotnej wraz z przepisami wykonawczymi oraz innych przepisów regulujących dostęp do opieki zdrowotnej w Polsce;
- bardzo dobra znajomość pakietu office, w szczególności biegłe posługiwanie się arkuszem MS Excel;
- odporność na stres;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność pracy w zespole;
- samodzielność w podejmowaniu decyzji;
- dobra organizacja pracy własnej;
- rzetelność i zaradność;
- kreatywność i umiejętność wychodzenia z inicjatywą;
- opanowanie;
- doświadczenie w pracy w call center;
- praca w placówce medycznej lub innej instytucji systemu zdrowia – min. 1 rok.
Wymagane dokumenty:
- CV
- podpisany kwestionariusz osobowy
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów)
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW