Specjalista / Starszy Specjalista
w Sekcji ds. Rozliczeń Międzyoddziałowych i Dotacji Pozyskiwanych z Unii Europejskiej oraz Budżetu Państwa
w Biurze Księgowości
Numer ogłoszenia: BK/21/225
Miejsce pracy: Warszawa
1 etat / umowa o pracę
Termin składania ofert 02.11.2021 r.
Szczegóły oferty
- sporządzanie sprawozdań:
- z dofinansowania informatyzacji świadczeń opieki zdrowotnej udzielanych przez lekarza podstawowej opieki zdrowotnej (POZ),
- z finansowania aktywowania Internetowych Kont Pacjenta (IKP),
- z dofinansowania zakupu urządzeń informatycznych dla pielęgniarek i położnych (PIP),
- z dofinansowania zakupu urządzeń informatycznych lub oprogramowania, lub usług związanych z raportowaniem zdarzeń medycznych (ZM) lub prowadzeniem wymiany dokumentacji medycznej w postaci elektronicznej (EDM) lub szkoleń w pilotażu EDM,
- z finansowania aktywnego udziału uprawnionych świadczeniobiorców w pilotażu EDM,
- wraz z wnioskiem o uruchomienie dotacji z budżetu państwa na finansowanie świadczeń opieki zdrowotnej wykonywanych w związku z przeciwdziałaniem COVID-19,
- z rozliczenia wraz z wnioskiem o uruchomienie dotacji ze sfinansowanych świadczeń opieki zdrowotnej z Funduszu Medycznego, o których mowa w art. 97 ust. 3 pkt 2g ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych,
- w związku z ustawą dotyczącą sprzedaży detalicznej napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia poza miejscem sprzedaży w opakowaniach jednostkowych o ilości nominalnej napoju nieprzekraczającej 300 ml,
- w związku z ustawą dotyczącą wprowadzenia na rynek krajowy napojów z dodatkiem cukrów będących monosacharydami lub disacharydami oraz środków spożywczych zawierających te substancje oraz substancje słodzące oraz kofeinę lub taurynę;
- prowadzenie kontroli formalno – rachunkowej dowodów księgowych dotyczących Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia;
- nadzór nad terminowym regulowaniem zobowiązań oraz dochodzeniem należności Funduszu od kontrahentów;
- bieżąca ewidencja operacji gospodarczych dotyczących Centrali Narodowego Funduszu Zdrowia oraz prowadzenie dokumentacji księgowej zgodnie z ustawą o rachunkowości;
- sporządzanie dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych stanowiących podstawę zapisów księgowych;
- opracowywanie projektów pism, uchwał, decyzji i zarządzeń dotyczących spraw finansowo – księgowych;
- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Centrali w zakresie spraw ekonomiczno-finansowych oraz księgowych;
- współpraca merytoryczna z komórkami księgowości Oddziałów Wojewódzkich NFZ;
- wykonywanie innych prac i czynności zleconych przez przełożonych.
Wymagania konieczne:
- Wykształcenie: wyższe lub średnie
- Lata pracy zawodowej:
- W przypadku ubiegania się o stanowisko specjalisty
- minimum 5 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego
- minimum 3 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego
- W przypadku ubiegania się o stanowisko starszego specjalisty
- minimum 6 lat w przypadku posiadania wykształcenia średniego
- minimum 4 lata w przypadku posiadania wykształcenia wyższego
(Uwaga – doświadczenie zawodowe należy potwierdzić zgodnie z opisanymi niżej wymaganymi dokumentami.)
- Doświadczenie na stanowisku pracy związanym z prowadzeniem ksiąg rachunkowych,
- Znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w pracy w jednostkach sektora finansów publicznych;
- biegła obsługa programów Microsoft Office oraz systemów finansowo-księgowych;
- umiejętność współpracy z przełożonym oraz w zespole;
- komunikatywność, otwartość, łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, wysoka kultura osobista;
- umiejętność wyznaczania priorytetów i organizacji pracy własnej, samodzielność, odpowiedzialność za powierzone zadania;
- gotowość do podjęcia nowych wyzwań oraz umiejętność pracy pod presją czasu;
- identyfikacja z firmą.
Wymagane dokumenty:
- CV,
- podpisany kwestionariusz osobowy,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie lub prowadzenia działalności gospodarczej,
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi,
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dla Ciebie dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW