Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Realizacji Kontroli
w Terenowym Wydziale Kontroli III w Lublinie
w Departamencie Kontroli
Numer ogłoszenia: DK/21/142
Miejsce pracy: Lublin / Terenowy Wydział Kontroli III, ul. Koryznowej 2d
1,5 etatu / umowa o pracę
Termin składania ofert: 20.07.2021 r.
Szczegóły oferty
- udział w przeprowadzanych czynnościach sprawdzających i kontrolach realizowanych przez Terenowy Wydział Kontroli III w Lublinie, ze szczególnym uwzględnieniem zadań dotyczących oceny dokumentacji medycznej;
- przygotowywanie i analiza danych do planowych i doraźnych kontroli realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej oraz kontroli aptek i ordynacji;
- współudział w sporządzaniu wystąpień z przeprowadzonych kontroli oraz opracowywaniu wniosków, zaleceń pokontrolnych i wykonywanie innych czynności związanych z prowadzeniem postępowań kontrolnych;
- obsługa aplikacji informatycznych w zakresie wykonywanych zadań;
- bieżąca współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Wydziału w zakresie prowadzonych postępowań kontrolnych.
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe medyczne – lekarz;
- minimum 3 lata pracy zawodowej na stanowisko specjalisty;
- minimum 4 lata pracy zawodowej na stanowisko starszego specjalisty.
Wymagania dodatkowe:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za popełnione z winy umyślnej przestępstwo lub przestępstwo skarbowe;
- ważny NPWZ;
- znajomość zasad funkcjonowania powszechnego ubezpieczenia zdrowotnego i systemu opieki zdrowotnej: ustawa z 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t. j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1398 z późn. zm.) ze szczególnym uwzględnieniem Działu III;
- znajomość problematyki związanej z metodyką prowadzenia kontroli realizacji umów:
- zarządzenie Nr 58/2019/DK Prezesa NFZ z dnia 4 czerwca 2019 r. w sprawie kontroli prowadzonych przez Narodowy Fundusz Zdrowia (z późn. zm.);
- umiejętność obsługi pakietu MS Office (MS Excel, MS Word);
- umiejętność poprawnego redagowania korespondencji urzędowej;
- umiejętność pracy w zespole;
- predyspozycje psychofizyczne do pracy kontrolnej;
- komunikatywność, dobra organizacja pracy własnej;
- odpowiedzialność;
- decyzyjność;
- dyspozycyjność;
- rzetelność, uczciwość, samodzielność.
Wymagane dokumenty:
- CV;
- podpisany kwestionariusz osobowy;
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- kopie dokumentów potwierdzających lata pracy zawodowej z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenia (zaświadczenie) lub prowadzenia działalności gospodarczej;
- kopie innych dokumentów zgodnie z wymaganiami stanowiskowymi;
- podpisane oświadczenia i zgody (zwracamy szczególną uwagę na poprawne wypełnienie dokumentów).
Jeżeli chcesz dowiedzieć się jak prawidłowo złożyć dokumenty lub szukasz dodatkowych informacji dotyczących procesu rekrutacji i technik naboru, skorzystaj z naszego poradnika. Znajdziesz tam również klauzulę informacyjną oraz wzory wymaganych zgód, które ułatwią Ci aplikowanie.
W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy dostępni pod adresem e-mail: rekrutacja@nfz.gov.pl.
Naszym pracownikom oferujemy:
- Pracę w organizacji sprawnie zarządzanej, skoncentrowanej na realizacji celów
- Pracę zgodnie z metydyką LEAN MANAGEMENT
- Stabilne zatrudnienie na Umowę o Pracę
- Profesjonalny system szkoleń
- Opiekę mentora
- Możliwości awansu zawodowego
- Miłą atmosferę w pracy
- Atrakcyjne wsparcie socjalne (ZFŚS)
- Inicjatywy dbające o zdrowie
NASZE WARTOŚCI:
- OTWARTOŚĆ NA PACJENTA
- EFEKTYWNOŚĆ
- INNOWACYJNOŚĆ
- SATYSFAKCJA PRACOWNIKÓW