Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Pełnienie roli opiekuna projektów w zakresie Działania 2.21 Poprawa zarządzania rozwoju kapitału ludzkiego oraz wsparcie procesów innowacyjnych w przedsiębiorstwach (typ 1, 3, 4, 5), w tym:
- monitorowanie realizacji projektów,
- przyjmowanie i weryfikacja wniosków o płatność,
- akceptacja personelu realizującego projekt, materiałów szkoleniowych, planów rozwoju i innych produktów powstałych w wyniku realizacji projektów,
- weryfikacja i zatwierdzanie zmian zgłaszanych przez Beneficjentów do umów o dofinansowanie projektów,
- przygotowywanie propozycji rozwiązań oraz wzorów dokumentów niezbędnych do realizacji ww. działań, konsultowanie i przedkładanie do akceptacji przełożonego,
- opracowywanie założeń, wybór i nadzorowanie Wykonawców usług wpierających prawidłowe wdrożenie projektów finansowanych z ww. Działań,
Przygotowywanie danych i informacji niezbędnych do opracowania planów i sprawozdań z zadań wskazanych powyżej.
Uczestnictwo w pracach nad przygotowaniem, aktualizacją oraz opiniowaniem aktów prawnych oraz dokumentów programowych w zakresie zadań wykonywanych przez sekcję.
Obsługa Systemu Obsługi Wniosków Aplikacyjnych w PO WER 2014-2020 (SOWA) oraz SL2014.
Wprowadzanie zmian i aktualizacja procedur wewnętrznych PARP w zakresie zadań realizowanych przez Departament Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach.
Współudział w przygotowywaniu i prowadzeniu spotkań z Beneficjentami/Operatorami.
Współudział w rozpatrywaniu środków odwoławczych składanych przez wnioskodawców w ramach konkursów realizowanych w Departamencie Rozwoju Kadr w Przedsiębiorstwach.
- Wykształcenie: wyższe
- Doświadczenie zawodowe w pracy na stanowisku związanym z realizacji zadań z zakresu obsługi finansowej projektów, minimum 1 rok 6 miesięcy
- Poziom znajomości zagadnień z zakresu Funduszy Europejskich, w szczególności EFS - dobry
- Poziom znajomości języka obcego – język angielski – komunikatywny
- Poziom obsługi programów komputerowych Pakiet Ms Office – bardzo dobry
- Inne: wyszukiwanie informacji, współpraca w zespole, szybkie uczenie się, dobra organizacja pracy
Wymagania pożądane:
- Wykształcenie: wyższe w specjalnościach związanych z prawem, ekonomią, administracją lub finansami
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku opiekuna projektów w Instytucji Pośredniczącej min. 2 lata (w tym znajomość SL i SOWA)
- Poziom znajomości zagadnień z zakresu uregulowań prawnych i dokumentów programowych związanych z realizacją projektów finansowanych ze środków publicznych, w szczególności Europejskiego Funduszu Społecznego w Polsce – poziom dobry
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia zawodowego oraz umiejętności
- pracę w pełnym wymiarze godzin
- szansę na rozwój i zdobycie cennego doświadczenia
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.