PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/DIP/11/23
Główne obowiązki:
Wykonywanie zadań związanych z procesem wdrażania, w szczególności:
- udział w procesie przyjmowania i rozliczania wniosków o płatność, monitorowania realizacji projektów i rozwiązywania umów o dofinansowanie;
- udział w procesie rozpatrywania odwołań beneficjentów od wyniku weryfikacji wniosków o wprowadzenie zmian do umów/wniosków o płatność/rozwiązania umów;
- przygotowywanie korespondencji z beneficjentami;
- uczestnictwo w procesie wprowadzania zmian do umów o dofinansowanie, niezbędnych do rozliczenia przyznanego dofinansowania;
- udział w przygotowywaniu lub aktualizacji dokumentów i procedur związanych z realizacją zadań departamentu;
- przygotowywanie danych i informacji do sprawozdań, raportów i analiz;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie: średnie lub w trakcie studiów;
- min 2,5 roku doświadczenia zawodowego w pracy biurowej;
- wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych;
- znajomość i obsługa pakietu MS Office ( w szczególności Word i Excel);
- umiejętność współpracy w grupie i komunikatywność;
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy;
- umiejętność analitycznego myślenia.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe (licencjat lub magisterskie) - preferowany profil: ekonomiczny, prawny, administracyjny;
- doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych;
- znajomość podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych;
- znajomość uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości;
- umiejętność pracy pod presją czasu;
- umiejętność obsługi klienta;
- obsługa systemów eDOK, SL.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na czas określony,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.