Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatek i Kandydatów na stanowisko:
- przygotowywanie dokumentów merytorycznych i metodycznych dot. projektowanych badań ewaluacyjnych (udział w opracowaniu projektu badania, udział w tworzeniu narzędzi badawczych, itp.) oraz nadzór nad procesem ewaluacyjnym, obsługiwanym przez wykonawcę zewnętrznego.
- przygotowywanie materiałów analitycznych i opracowań na podstawie danych źródłowych (np. wyników różnego typu badań);
- opiniowanie opracowań przygotowanych przez instytucje zewnętrzne;
- obsługa administracyjna dokumentów, w szczególności dotyczących zadań ewaluacyjnych i analityczno-badawczych departamentu.
Konieczne:
- wykształcenie wyższe, minimum licencjackie na kierunku zgodnym z dziedziną nauk społecznych (np. nauki socjologiczne, ekonomia i finanse, nauki o polityce i administracji, nauki o zarządzaniu i jakości itp.)
- co najmniej 2 letnie doświadczenie w:
- opracowywaniu metodologii badań społeczno-gospodarczych i/lub ewaluacji,
- opracowywaniu syntetycznych informacji, opracowań merytorycznych lub innych opracowań o charakterze analitycznym. - komunikatywna znajomość języka angielskiego (poziom co najmniej B1)
- znajomość pakietu MS Office (przede wszystkim Word, Excel, PowerPoint)
Atutem będzie:
- co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego:
- w koordynacji procesu realizacji badań społeczno-gospodarczych;
- w analizie danych ilościowych (np. analizie statystycznej wyników badań sondażowych, innej analizie agregującej dane jednostkowe np. osób, organizacji);
- w udziale w procesie zamówień publicznych (np. podczas pracy w sektorze publicznym / po stronie zamawiającego, lub jako wykonawca na rzecz sektora publicznego). - ogólna znajomość problematyki dot. uwarunkowań rozwoju gospodarczego/przedsiębiorczości/innowacyjności
- znajomość alternatywnego narzędzia do analizy danych (innego niż Excel lub równoważne
- odbyte szkolenia i/lub studia podyplomowe (np. w zakresie analizy danych, ewaluacji, zamówień publicznych, itp.).
- Współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej,
- Regulaminową premię kwartalną,
- Możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej,
- Możliwość skorzystania z karty multisport,
- Dostęp do szkoleń specjalistycznych,
- Możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- Pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta,
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym,
- Bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.