PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
- Realizacja zadań określonych dla Sekcji Wdrażania, a w szczególności:
- Weryfikacja i przygotowanie zmian w zawartych umowach z beneficjentami,
- Monitoring wyznaczonych umów zawartych z beneficjentami w tym:
- weryfikacja dokumentów dostarczanych przez beneficjentów,
- kontrola merytoryczna sprawozdań beneficjentów oraz wniosków o płatność,
- weryfikacja wniosków o płatność, przygotowywanie rekomendacji płatności,
- prowadzenie ewidencji zobowiązań / płatności oraz uzupełnianie / weryfikacja baz danych i systemów informatycznych,
- Udział w kontroli projektów,
- Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów,
- Udział w przygotowaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji i promocji projektów.
- Wykształcenie:
- Wyższe (minimum licencjat).
- Doświadczenie zawodowe:
- Min.2 lata doświadczenia zawodowego (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
- Doświadczenie w zakresie wykonywania pracy biurowej
- Wiedza:
- Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją,
- Podstawowa znajomość zasad rachunkowości,
- Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych),
- Podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. podstawowym.
- Umiejętności:
- Sprawna obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym;
- Umiejętność współpracy oraz organizacji i planowania.
- Zdolność analitycznego myślenia,
- Gotowość do podróży służbowych,
- Gotowość do wystąpień publicznych.
- Wykształcenie:
- wyższe magisterskie w dziedzinie ekonomii, prawa lub pokrewnych, ew. studia podyplomowe z ww. dziedzin.
- Doświadczenie zawodowe:
- Doświadczenie w pracy w administracji publicznej,
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty).
- Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego.
- Wiedza:
- Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych.
- Znajomość zasad pomocy publicznej.
- Znajomość ustawy o finansach publicznych.
- Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średniozaawansowanym.
- Praktyczna znajomość Prawo Zamówień Publicznych (pzp).
- Umiejętności:
- MS Excel poziom zaawansowany,
- Czynne prawo jazdy kat. B.
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas określony;
- regulaminowa premia kwartalna;
- ruchomy czas pracy;
- praca hybrydowa;
- prywatna opieka medyczna;
- grupowe ubezpieczenia na życie;
- szkolenia;
- akcje charytatywne;
- atrakcyjna lokalizacja;
- wydarzenia integracyjne;
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.