Ogłoszenie o rekrutacji nr 2/2020
Specjalista / Starszy specjalista / Główny Specjalista w Departamencie Przygotowania Projektów i Wdrażania w Wydziale Projektów Intermodalnych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 2/2020
(umowa na czas określony w celu zastępstwa pracownika w czasie jego usprawiedliwionej nieobecności)
Podstawowe obowiązki:
- Prowadzenie spraw w zakresie wdrażania i realizacji Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko
- Monitorowanie procesu przygotowania i realizacji projektów;
- Ocena i weryfikacja wniosku o dofinansowanie projektów;
- Weryfikacja i rozliczanie raportów, informacji kwartalnych oraz wniosków o płatność;
- Współpraca z beneficjentami oraz instytucjami w systemie wdrażania POIiŚ
Wymagania niezbędne:
- Wykształcenie wyższe.
- Staż pracy: minimum 2 lata na stanowisko Specjalisty/Starszego specjalisty, minimum 3 lata na stanowisko Głównego specjalisty.
Wymagania dodatkowe:
- Wykształcenie wyższe magisterskie. Preferowane kierunki: ekonomia, administracja, kierunki techniczne;
- Min. 2 lata doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z obsługą projektów UE;
- Znajomość procedur związanych z wdrażaniem programów współfinansowanych ze środków funduszy UE;
- Znajomość przepisów Unii Europejskiej w zakresie Funduszy Strukturalnych i Funduszu Spójności;
- Znajomość przepisów z zakresu finansów publicznych, prawa budowlanego;
- Znajomość języka angielskiego;
- Biegła znajomość pakietu MS Office;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy pod presją czasu;
- Umiejętność analitycznego myślenia.
Poznaj
Centrum Unijnych Projektów Transportowych
Centrum Unijnych Projektów Transportowych (CUPT) istnieje od 2007 r. Kompleksowo wspiera Beneficjentów w przygotowaniu i realizacji inwestycji finansowanych z Funduszy Europejskich (Wieloletnie Ramy Finansowe 2007-2013 oraz 2014-2020) oraz instrumentu finansowego Unii Europejskiej „Łącząc Europę” (CEF). Celem Centrum jest racjonalne i efektywne wykorzystanie do 2023 roku wszystkich środków UE przeznaczonych na dofinansowanie projektów transportowych.