- przeprowadzanie kontroli na miejscu realizacji projektów, obejmujących m.in. weryfikację wykonania zakresu rzeczowego projektu, kontrolę wydatkowania środków publicznych, stosowania przepisów prawa i realizacji projektu zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie;
- sporządzanie dokumentacji z kontroli projektu (informacji pokontrolnych, ostatecznych informacji pokontrolnych);
- formułowanie zaleceń pokontrolnych i weryfikacja ich wdrożenia;
- przeprowadzanie analizy ryzyka i opracowywanie metodyki doboru próby projektów do kontroli;
- opracowywanie planów kontroli;
- sporządzanie sprawozdań z realizacji planów kontroli i innych realizowanych zadań;
- przygotowanie dokumentacji związanej z wyborem zewnętrznych wykonawców czynności kontrolnych, w tym dokumentacji przetargowych oraz dokumentacji dotyczących postępowań związanych z kontrolami;
- weryfikacja dokumentacji z kontroli sporządzanej przez wykonawcę zewnętrznego.
- wykształcenia wyższego (preferowane: ekonomia, prawo, administracja);
- doświadczenia zawodowego – minimum 2 lata dla Specjalisty, 3 lata dla Starszego Specjalisty, 4 lat dla Głównego Specjalisty;
- znajomości przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych oraz realizację projektów z perspektywy finansowej 2014–2020 oraz 2021-2027;
- znajomości wytycznych dot. kwalifikowalności wydatków i kontroli w ramach perspektywy finansowej 2014–2020 oraz 2021-2027;
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych;
- dyspozycyjności i gotowości do podróży służbowych na terenie całego kraju.
- wykształcenie (np. studia podyplomowe) w obszarze audytu lub uprawnienia audytorskie;
- min. 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w prowadzeniu / rozliczaniu / kontroli projektów współfinansowanych ze środków UE;
- znajomość języka angielskiego w stopniu średniozaawansowanym;
- aktywne prawo jazdy kat. B.
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.
Termin zgłoszeń: 20 grudnia 2024 r.
Inne informacje:
- metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
- oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
- oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.