PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista / Starszy specjalista / Główny specjalista w Departamencie Internacjonalizacji Przedsiębiorstw
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: S/SS/GS/DIP/11/23
Główne obowiązki:
Wykonywanie zadań związanych z procesem kontraktowania w szczególności:
- udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją aktów prawnych, dokumentów programowych oraz wewnętrznych regulacji PARP;
- udział w procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie projektów;
- udział w procesie zawierania umów o dofinansowanie projektów oraz badania statusu MŚP wnioskodawców, trudnej sytuacji i limitów pomocy;
- rozpatrywanie środków odwoławczych dotyczących wniosków o dofinansowanie;
- przygotowywanie danych i informacji do planów, sprawozdań, raportów i analiz;
- wprowadzanie danych do systemów informatycznych;
- przygotowywanie danych, dokumentów i informacji do jednostek zewnętrznych;
- znajomość zagadnień związanych z udzielaniem informacji publicznej i procesem wyboru wykonawców w ramach zamówień publicznych.
Oczekujemy (wymagania konieczne):
- wykształcenie wyższe (minimum licencjat),
- minimum 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej,
- znajomość narzędzi biurowych MS Office Office (ze szczególnym uwzględnieniem programów Word i Excel),
- wiedza w zakresie wdrażania/rozliczania programów operacyjnych w ramach funduszy strukturalnych,
- umiejętność samodzielnej organizacji pracy,
- umiejętność współpracy w grupie,
- komunikatywność,
- umiejętność analitycznego myślenia.
Dodatkowo (wymagania pożądane):
- wykształcenie wyższe (magisterskie);
- doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania programów pomocowych,
- znajomość zagadnień merytorycznych:
- podstawowych zagadnień w zakresie prawa gospodarczego, finansów publicznych,
- uregulowań prawnych w zakresie finansów i rachunkowości.
- umiejętność organizacji pracy,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- obsługa klienta.
- obsługa systemów eDOK, SL.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- premię regulaminową,
- prywatną opiekę medyczną,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- szkolenia,
- atrakcyjną lokalizację,
- wydarzenia integracyjne,
- programy socjalne.
Poznaj
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa
Dlaczego warto?
Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.