Liberty Direct, nowa marka na polskim rynku ubezpieczeń komunikacyjnych, należąca do amerykańskiej grupy Liberty Mutual, działającej od 1912 roku, poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista/Starszy Specjalista ds. SEM/SEO i Analityki Internetowej
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: SM/8/2013
Nr Ref.: SM/8/2013
Zadania na stanowisku:
Wdrażanie strategii sprzedaży w kanale internetowym, w tym:
- sporządzanie prognoz, analiz i raportów dotyczących sprzedaży internetowej w Google Analytics
- formułowanie wniosków i rekomendacji z analiz
- analiza ruchu na witrynie internetowej oraz skuteczności kampanii reklamowych
- samodzielne zarządzanie kampaniami prowadzonymi przez agencje SEM/SEO
- SEM – Search Engine Marketing
- SEO - Search Engine Optimization
- bezpośrednia współpraca z dostawcami oparta o efektywność (CPA, CPL)
Oczekiwania wobec kandydatów:
- wykształcenie wyższe
- min 3 lata doświadczenia w analityce internetowej
- doświadczenie w zarządzaniu agencjami SEM
- doświadczenie w prowadzeniu kampanii PPC i działań SEM
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość obsługi narzędzi analitycznych (Google Analytics, Excel)
- doskonałe umiejętności analizy i wnioskowania
- orientacja na wynik
- proaktywność, samodzielność i inicjatywa w podejmowaniu działań
dodatkowym atutem będzie:
- doświadczenie w branży ubezpieczeniowej, finansowej lub agencji interaktywnej lub SEM
- znajomość systemu Adobe SiteCatalyst