Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: CEN/206/01/2018
Jeśli:
• posiadasz wykształcenie wyższe, preferowane - matematyczne, techniczne, ekonomiczne
• potrafisz modelować dane (modelowanie logiczne - relacyjne, fizyczne)
• posiadasz doświadczenie w pracy na bardzo dużych zbiorach danych
• posiadasz doświadczenie w pracy z aplikacjami SASa (np. SAS Customer Intelligence: Campaign + Real-Time-Marketing, SAS Base, SAS Data Integration Studio, SAS Enterprise Guide, SAS Visual Analytics, SAS Visual Statistics)
• posługujesz się w pracy przynajmniej jedną z baz: ORACLE, TERADATA, DB2, MS SQL SERVER (bardzo dobra znajomość SQL)
• interesujesz się Hadoop (optymalne ułożenie danych, przetwarzanie rozproszone, HDFS, YARN, Map Reduce, Tez)
• chciałbyś zdobyć doświadczenie w pracy z aplikacjami Hadoop (Hive, Presto DB, Cassandara itp.)
• interesujesz się zagadnieniami w zakresie działania procesów ETL
Czekamy właśnie na Ciebie!
Jako specjalista/starszy specjalista ds. rozwoju CRM będziesz odpowiedzialny za:
• zbieranie i analizę wymagań biznesowych (np. pozyskiwanie nowych źródeł danych wewnętrznych/zewnętrznych, współpraca z zespołami kampanii bezpośrednich, zespołem analitycznym, przygotowywanie koncepcji biznesowo-technicznej)
• mapowanie wymagań biznesowych na wymagania systemów informatycznych (współpraca z IT)
• przygotowywanie i ustalanie koncepcji i architektury rozwiązań
• utrzymanie i rozbudowę modelu danych przy współpracy z IT
• udział w pracach projektowych związanych z rozwojem kanałów zdalnych
• przygotowywanie i rozbudowę diagramów bezpośrednich kampanii sprzedażowych kierowanych do różnych kanałów sprzedaży
• przygotowywanie przepływów dla nowych sygnałów i zdarzeń
• automatyzację procesów kampanii bezpośrednich
Dołączając do nas zyskujesz:
• stabilizację zatrudnienia - umowa o pracę
• możliwość zdobywania doświadczenia i rozwoju w obszarze klienta detalicznego, w największej instytucji finansowej w kraju
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną, Pracowniczy Program Emerytalny, System Kafeteryjny My Benefit, Leasing Samochodów
• konkurencyjne wynagrodzenie
• profesjonalny system szkoleń
Poznaj
PKO Bank Polski S.A.
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego, a także jedną z wiodących grup finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Bank powstał z myślą o klientach indywidualnych, jednak obecnie jest także głównym partnerem przedsiębiorstw, korporacji, instytucji rządowych i samorządowych. Zajmując na rynku wiodącą pozycję pod względem osiągnięć biznesowych oraz wyników finansowych, wyznacza kierunki rozwoju bankowości w Polsce. W codziennych działaniach i realizowanych projektach koncentrujemy się na wdrożeniu nowoczesnych rozwiązań technologicznych i na wysokiej jakości obsługi. Jesteśmy najlepsi w tym, co robimy i cały czas rozwijamy nasz potencjał.
Od lat jesteśmy jednym z najbardziej pożądanych pracodawców - znajdziecie nas w czołówce takich prestiżowych rankingów jak: AIESEC, UNIVERSUM, Antal International, Solidny Pracodawca.
PKO Bank Polski zapewnia niepowtarzalne możliwości rozwoju zawodowego. Szeroka oferta oraz duża skala działania Banku pozwala sprawdzić się w wielu interdyscyplinarnych zespołach projektowych.