Specjalista Sprzedaży Usług
i Rozwiązań IT
i Rozwiązań IT
Miejsce pracy: Poznań
Osoba zatrudniona na stanowisku Specjalisty Sprzedaży Usług i Rozwiązań IT będzie odpowiedzialna za działania handlowe na terenie Wielkopolski. Do jej obowiązków należeć będzie analiza poszczególnych sektorów rynku pod kątem zastosowań różnorodnych rozwiązań informatycznych i telekomunikacyjnych oraz ich późniejsza aktywna sprzedaż. Poszukujemy doświadczonego handlowca, zorientowanego na realizację celów z ambicją rozwoju zawodowego.
Zakres odpowiedzialności:
- aktywne uczestnictwo w sprzedaży produktów i usług IT takich jak: usługi Data Center, transmisja danych, usługi sieciowe, monitoring oraz rozwiązania tworzone projektowo na indywidualne zlecenie klienta)
- odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów sprzedażowych
- sprawne docieranie do osób decyzyjnych oraz budowanie partnerskich relacji z klientami
- organizowanie spotkań handlowych i prezentowanie produktów i usług
- skuteczne prowadzenie negocjacji i finalizowania sprzedaży
- udział w projektowaniu dedykowanych rozwiązań informatycznych
- rozwijanie oferty handlowej przy współudziale zespołów technologicznych
- realizowanie procesu sprzedaży zgodnie z logiką lejka sprzedażowego i wykorzystaniem wsparcia systemu CRM
- kreowanie i dbanie o dobry wizerunek firmy na rynku
- efektywna współpraca z innymi działami (marketing, back office, dział realizacji, dział prawny)
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (mile widziane techniczne lub ekonomiczne)
- minimum dwuletnie doświadczenie w sprzedaży rozwiązań IT lub pokrewnych w segmencie B2B, poparte mierzalnymi sukcesami
- znajomość zagadnień związanych z produktami i usługami w branży IT (m.in. usługi dostępu do sieci, kolokacja, VPS, backup) na poziomie pozwalającym na rozpoznanie potrzeb Klienta oraz współpracę z zespołami dostarczającymi usługi
- umiejętność ustalania priorytetów, sprawnej identyfikacji możliwości, trafnej oceny alternatyw oraz wydajnej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołami wsparcia
- umiejętność analizowania potrzeb i dopasowania odpowiedniego rozwiązania z oferty firmy
- swoboda w docieraniu do osób decyzyjnych i budowania relacji biznesowych
- łatwość stosowania różnorodnych technik sprzedaży
- umiejętność składnego i profesjonalnego przygotowywania prezentacji i ofert handlowych
- doświadczenie w prowadzeniu negocjacji handlowych oraz umiejętność stosowania różnorodnych taktyk negocjacyjnych
- umiejętność analizy procesów biznesowych i ich kluczowych czynników
- umiejętność pracy zespołowej - zarówno w roli Specjalisty ds. Kluczowych Klientów jak i równorzędnego partnera podczas współpracy z pozostałymi zespołami w firmie
- poszukiwanie wyzwań zawodowych i nakierowanie na rozwój kompetencji
- wysoka dyspozycyjność i mobilność
- mile widziana znajomość branży Telcom lub IT
- czynne prawo jazdy kategorii B
Oferujemy:
- wysoką samodzielność w działaniu
- atrakcyjne wynagrodzenie, w tym nielimitowany system premiowy
- niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon, samochód)
- bogaty system kafeteryjny (pakiet usług multimedialnych na bardzo preferencyjnych warunkach, opieka medyczna dla pracownika i członków rodziny, karta Multisport, dofinansowanie do wczasów, bony świąteczne, ubezpieczenie grupowe)
- dedykowane szkolenia produktowe i techniczne
Po więcej szczegółów zapraszamy na naszą zakładkę kariera:
www.inea.pl/o-inea/kariera
CV prosimy wysyłać poprzez przycisk APLIKUJ.