• Kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, który jest już zainteresowany ofertą - nie pozyskujesz Klientów!;
• Dbanie o dobry wizerunek firmy i relacje z klientami; udzielanie informacji na temat dokonywanych zamówień, rozwiązywanie problemów, budowanie świadomości marki;
• Administrowanie systemem zamówień;
• Bieżące monitorowanie rynków finansowych i czynników na nie wpływających.
• Kilkumiesięczne doświadczenie w sprzedaży w call center i/lub obsłudze klienta – mile widziane;
• Entuzjazm i zaangażowanie;
• Profesjonalizm i odpowiedzialność za powierzone zadania.
• Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie;
• Stawkę godzinową: 12 zł netto (na rękę) + premie (możliwość uzyskania wysokich prowizji);
• Elastyczny czas pracy: pon. – pt. w godzinach 8:00 – 18:00 (sam decydujesz o której rozpoczynasz pracę);
• Pracę w polskiej firmie, która daje możliwość rozwoju na rynkach międzynarodowych;
• System szkoleń.