- Jesteśmy odnoszącą sukcesy czeską firmą rodzinną z ponad 30-letnią tradycją, zatrudniającą ponad 110 pracowników, która szybko się rozwija i rozszerza na rynki zagraniczne
- WIDEO z obchodów 30-lecia firmy: https://www.youtube.com/watch?v=8R_aZL0jzmw
- Projektujemy i produkujemy podłogi Fortelock PCW, systemy posadzek przemysłowych i pokrycia dachowe Ekoternit
- WIDEO produkcji: https://www.youtube.com/watch?v=ZM-jXdKNpNE
- Sprzedajemy nasze produkty do ponad 40 krajów na całym świecie
- Kładąc nacisk na ekologię przetwarzamy rocznie ponad 3000 ton plastiku w procesie recyklingu, wspieramy liczne organizacje charytatywne w naszym regionie.
- Pracujemy zespołowo, dlatego inwestujemy nie tylko w nowoczesne technologie, ale także w zaplecze i szkolenie pracowników
- WIDEO Dołącz do nas: https://www.youtube.com/watch?v=acfwPib_jEo
- Stawiamy na innowacyjność, bezpieczeństwo i stabilność rodzinnego biznesu
Specjalista Sprzedaży na Rynku Wielkiej Brytanii
Miejsce pracy: Opole
Zadania:
- Aktywny rozwój angielskiej sieci klientów poprzez kampanie marketingowe - kontakt telefoniczny z potencjalnymi klientami z Wielkiej Brytanii
- Doradztwo eksperckie i wsparcie dla klientów z Wielkiej Brytanii w związku z ich zapytaniami za pośrednictwem dostępnych mediów
- Koordynacja magazynu w Wielkiej Brytanii, osobista realizacja inwentaryzacji 1-2 razy w roku
- Kompleksowa obsługa zamówień klientów z Wielkiej Brytanii, w tym aktywna współpraca z przedstawicielami handlowymi, dystrybutorami i przewoźnikami,
- Pozyskiwanie referencji klientów za zrealizowane projekty i uzyskiwanie informacji zwrotnych, również w formie osobistych wizyt w Wielkiej Brytanii
- Współpraca z działem marketingu w zakresie przygotowania, realizacji i oceny kampanii marketingowych
Wymagania:
- Język angielski w mowie i piśmie na wysokim poziomie – najlepiej dłuższy pobyt w krajach anglojęzycznych, znajomość kultury, charakteru i potrzeb ludzi (klientów)
- Znajomość języka czeskiego na poziomie komunikatywnym
- Postrzeganie szans biznesowych jako pozytywnego wyzwania – naturalne zdolności biznesowe i umiejętności sprzedażowe, naturalne pozytywne postrzeganie świata
- Aktywne podejście do zmian, innowacji i poszukiwania nowych możliwości oraz sposobów rozwoju biznesu i całej firmy, kreatywność jako naturalną umiejętność – otwarty umysł
- Wysokie zaangażowanie w pracę, samodzielność i chęć uczenia się nowych rzeczy
- Odporność na stres, poczucie humoru i dystans
- Umiejętność pracy na komputerze oraz znajomość pakietu MS Office (Excel, Word, Outlook)
- Mobilność – samodyscyplina w pracy w trybie biurowym, Homme office lub z zagranicy oraz w podróży służbowej
- Wykształcenie średnie lub uniwersyteckie, prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
- Długoterminowe zatrudnienie w stabilnej czeskiej firmie
- Obiady w miejscu pracy dofinansowane przez pracodawcę w wysokości 55%
- Do 6 tygodni urlopu (w ramach programu bonusowego)
- Premie roczne na podstawie Twoich wyników
- Składka na ubezpieczenie emerytalne
- Możliwość pracy w trybie Homme office według potrzeb i ustaleń
- Zarząd, który słucha i szuka rozwiązań razem z Tobą (pracownicy powiedzieli nam w ankiecie)
- W razie potrzeby wsparcie oraz konsultacje
- Wsparcie Twojego rozwoju w formie wybranych przez Ciebie szkoleń oraz mentoringu
- Imprezy firmowe (imprezy kulturalne, dzień otwarty, Wigilia itp.)