W związku z dynamicznym rozwojem Działu Karcher Center, PESTAR Sp. z o.o. poszukujemy
Jako Autoryzowany Partner Karcher jesteśmy w gronie liderów Sieci Dealerskiej Karcher w Polsce. Zwiększamy sekcję sprzedaży internetowej o dwa stanowiska. Nakierowane na rozwój sklepu internetowego oraz rozwój sprzedaży poprzez największa platformę „aukcyjną” w którym posiadamy status VIP. Nasz zespół nie boi się wyzwań, a kreatywne i skuteczne realizowanie obieranych celów to jedno z naszych hobby. W ostatnich 4 latach dwukrotnie otrzymaliśmy tytuł Partnera Roku tj. najlepszej firmy współpracującej z Karcher Polska.
Jeśli masz doświadczenie i czujesz że pochłonie Cię nasza pasja, serdecznie zapraszamy. Chętnie rozpoczniemy współpracę również z osobami, które mają nieco mniejsze doświadczenie, a chciałyby rozwijać się na stanowisku młodszego specjalisty sprzedaży internetowej, w takim przypadku prosimy o informację w aplikacji.
Sporadycznie pracujemy zdalnie, jednak nasza zaletą jest wspólna praca na miejscu, stąd poszukujemy osób ze Starogardu Gd. i okolic do 30 km.
- Współtworzenie i realizacja strategii marketingowej.
- Tworzenie / obróbka materiałów graficznych zarówno gotowych jak i wykonanie własne w nieskomplikowanym studio fotograficznym.
- Tworzenie skutecznych tekstów promocyjnych, opisujących produkty oraz porady – artykuły edukacyjne dla klientów.
- Analiza skuteczności oraz rentowności prowadzonych działań.
- Rozwój zaawansowanej sprzedaży oraz strategii marketingowych poprzez największa platformę „aukcyjną”
- Zaawansowana bieżąca analiza konkurencyjności ofert na tle innych podmiotów.
- Wdrażanie dynamicznych zmian wprowadzanych przez największa platformę „aukcyjną”.
- Rozwój istniejącego od 10 lat sklepu internetowego.
- Uczestnictwo w doborze oraz wdrażaniu narzędzi / modułów / funkcji.
- Rozwój SEM, SEO, oferty w Cene*, Opineo.
- Współpraca w rozwoju marketingu poprzez Facebook, Youtube.
- Wykształcenie wyższe preferowane studia o kierunku marketingowym lub pokrewnym.
- Minimum 2 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku.
- Zaawansowana znajomość sprzedaży/marketingu poprzez największa platformę „aukcyjną”, Google Ads, Cene*.
- Znajomość podstaw SEM, SEO, narzędzi marketingowych Facebook, Youtube.
- Znajomość podstaw HTML, CSS, mile widziane podstawy Java Script.
- Podstawowa znajomość programów graficznych: Gimp/Photoshop lub pokrewnych.
- Umiejętność tworzenia raportów oraz analiz w arkuszu kalkulacyjnym.
- Chęć otrzymywania wynagrodzenia w formie stabilnej pensji podstawowej oraz możliwości wypracowania istotnej premii zależnie od zaangażowania i wyników podejmowanych działań.
- Kreatywność i zdolność analizowania z wyciąganiem wniosków.
- Komunikatywność, wysoka kultura osobista, uczciwość.
- Odpowiedzialność, dyspozycyjność.
- Wiele wyzwań i pozytywnych emocji związanych ze współpracą.
- Rozwój związany ze specjalizacją w e-Commerce.
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia, podstawa + premia zależna od wyników.
- Nowoczesne i efektywne narzędzia do komunikacji ze współpracownikami.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych i zdobywania nowych doświadczeń.
- Specjalizowane szkolenia / konferencje zarówno wewnętrzne jak i zewnętrzne.
- Pracę w miejscu, gdzie cenimy miłą i przyjazną atmosferę, zaangażowanie, inicjatywę oraz skuteczność.
- Stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej działającej od ponad 28 lat.
- Owocowe czwartki, dopłaty do ubezpieczenia na życie, paczki świąteczne, spotkania / imprezy integracyjne.