Skanska to wiodąca, światowa firma budowlana i deweloperska. Wykonujemy obiekty kubaturowe, drogowe, mostowe, hydroinżynieryjne i kolejowe. Zajmujemy się działalnością deweloperską na rynku powierzchni biurowych jak i mieszkaniowych, realizujemy projekty z zakresu Partnerstwa Publiczno-Prywatnego. Zajmujemy 1. miejsce w rankingach: ‘Firma dla Inżyniera’ oraz ‘Idealny Pracodawca’ wśród studentów i profesjonalistów. Jesteśmy najcenniejszą firmą budowlaną według Rzeczpospolitej oraz najbardziej zyskownym przedstawicielem branży według Polityki.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista / specjalność Zasoby Ludzkie (HR Biznes Partner)
Miejsce pracy: Poznań
Zakres obowiązków:
-
Wspieranie Menadżerów w realizacji ich celów biznesowych poprzez doradztwo w zakresie zarządzania pracownikami,
-
Gwarantowanie spójności polityk i procesów HR w Oddziale liczącym ok. 400 pracowników,
-
Koordynacja całości zagadnień związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w Oddziale (takich jak: prowadzenie rekrutacji na wybrane stanowiska, wprowadzanie nowych pracowników do organizacji, planowanie i organizacja szkoleń wewnętrznych i zewnętrznych, budowanie zaangażowania, proces oceny i rozwoju, wsparcie zmian organizacyjnych, dbanie o przestrzeganie przepisów prawa pracy, przeglądy wynagrodzeń, wsparcie w efektywnym zarządzaniu czasem pracy, efektywna koordynacja alokacji pracowników),
-
Aktywne zbieranie wymaganych w poszczególnych procesach informacji w Oddziale,
-
Ścisła współpraca z innymi działami w ramach funkcji HR w roli HR Biznes Partnera.
Od Kandydatów oczekujemy:
-
Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, prawo pracy),
-
Min. 3-letniego doświadczenia w pracy w obszarze Zasobów Ludzkich (doświadczenie w roli HR Biznes Partnera) – preferowana branża budowlana,
-
Doświadczenia w praktycznej realizacji procesów HR-owych (np. proces ocen, badanie zaangażowania pracowników, procesy rozwojowe, rekrutacje),
-
Biegłej znajomości j. angielskiego,
-
Znajomości prawa pracy,
-
Umiejętności integrowania celów HR z wyzwaniami biznesu,
-
Umiejętności posługiwania się pakietem Office (MS Word, Excel, Power Point),
-
Bardzo dobrej organizacji pracy,
-
Zaangażowania i dynamizmu,
-
Umiejętności interpersonalnych i łatwości budowania relacji biznesowych z osobami na różnych szczeblach organizacji,
-
Umiejętności samodzielnego podejmowania decyzji, analizowania problemów, szukania i rekomendowania rozwiązań,
-
Dokładności, sumienności, odpowiedzialności, cierpliwości i asertywności,
-
Mobilności – gotowości do odbywania krajowych podróży służbowych,
-
Wysokiej etyki pracy,
-
Prawa jazdy kat. B.