- generowanie raportów dziennych, tygodniowych, miesięcznych, ad hoc,
- zakładanie przecen i cen promocyjnych,
- przesyłanie informacji do sklepów,
- przesyłanie informacji do zaopatrzenia,
- ścisła współpraca z Działem Handlowym oraz ze sklepami,
- prowadzenie procesu zamówień promocyjnych,
- przygotowywanie katalogów promocyjnych.
- chcesz się uczyć i rozwijać - nie wymagamy wcześniejszego doświadczenia,
- jesteś osobą dokładną i systematyczną,
- lubisz pracować w zespole,
- znasz język angielski na poziomie min. B1,
- lubisz analizować i wyciągać wioski z danych,
- znasz podstawowe funkcje Excela.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.