- Organizacja szkoleń dedykowanych pracownikom zatrudnionym na stanowiskach w obszarze fabrycznym, w szczególności z zakresu bhp, kwalifikacji zawodowych wymaganych prawem i innych niezbędnych certyfikacji zawodowych, np. technicznych typu UDT, SEP.
- Tworzenie harmonogramów realizacji dla poszczególnych programów szkoleniowych w zgodzie z założeniami kosztowymi.
- Zapewnienie aspektów organizacyjnych związanych ze szkoleniami: sale, poczęstunek, narzędzia potrzebne do przeprowadzenia szkoleń, bieżąca informacja do trenerów i uczestników.
- Zapewnienie optymalizacji wykorzystania zasobów oraz dostosowanie do aktualnego kalendarza produkcyjnego w ramach organizacji szkoleń.
- Administrowanie obecnością na szkoleniach i raportowanie zgodnie z potrzebami.
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji szkoleniowej na linii pracownik- pracodawca-przełożony- dostawca.
- Zapewnienie posiadania odpowiedniej dokumentacji elektronicznej oraz danych dotyczących szkoleń w odpowiednich systemach pracodawcy.
- Opracowywanie oraz aktualizacja procedur i instrukcji szkoleniowych.
- Aktywna współpraca z przełożonymi pracowników bezpośrednio i pośrednio produkcyjnych, Trenerami Wewnętrznymi, zespołem HRBP dla Łańcucha Dostaw w zakresie organizacji szkoleń.
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów.
- 2 lata doświadczenia w zakresie organizacji działań operacyjnych i administracyjnych.
- Doświadczenie i znajomość zagadnień związanych z organizacją szkoleń.
- Znajomość wymogów prawnych dotyczących szkoleń kwalifikacyjnych w obszarze produkcyjnym będzie dodatkowym atutem.
- Dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel na poziomie zaawansowanym.
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
- Inicjatywa w rozwiązywaniu problemów, proaktywność.
- Dokładność, skrupulatność, wnikliwość.
- Zdolności analityczne.
- umowa o pracę,
- dofinansowanie do posiłków w naszej firmowej stołówce z bezpłatną dostawą do wybranych dzielnic Warszawy,
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań,
- możliwość korzystania z kasy zapomogowo-pożyczkowej,
- perspektywa rozwoju zawodowego w renomowanej firmie,
- słodkie paczki na święta i Dzień Dziecka, bony na święta, dofinansowanie do wakacji i konkursy dla pracowników
- doskonała lokalizacja, zaledwie 5 minut od Dworca Wschodniego i metra Stadion Narodowy,
- krótszy czas pracy w piątki(pon.-czw. pracujemy 30 min dłużej, a w piątki kończymy 2h wcześniej)
- budynek biurowy jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową,
- zniżki na bilety Kolei Mazowieckich,
- ubezpieczenie, prywatna opieka medyczna (rehabilitacje, szczepienia ochronne),
- aktywności i programy rozwojowe, w tym szkolenia, sport i programy CSR,
- dofinansowanie do karty MultiSport i udogodnienia dla rowerzystów,
- swobodny dostęp do produktów i nowości, zniżki w Firmowym Sklepiku Wedla oraz Pijalniach Czekolady E. Wedel
- elastyczny czas pracy oraz możliwość pracy z domu,
- wolontariat pracowniczy,
Poznaj
Lotte Wedel Sp. z o.o.
Wedel od 1851 roku dostarcza konsumentom przyjemność płynącą z intensywnego i głębokiego smaku czekolady i jest podziwiany za kunszt tworzenia produktów najwyższej jakości. W wedlowskim portfolio znajdują się m.in. takie słodycze jak Ptasie Mleczko®, Mieszanka Wedlowska, czekolady, ciastka, wafle, praliny, batony oraz Torcik Wedlowski. Misja Wedla: „Zmieniamy się nieustannie, by budzić radość w nas i w naszych klientach” odzwierciedla filozofię działania, która zakłada odpowiadanie na wyzwania współczesnego świata jako odpowiedzialny producent, pracodawca, sąsiad i partner. Przepisem na sukces Wedla są ludzie, których wyróżnia poczucie dumy z tworzenia polskiej marki słodyczy, wybieranych przez miliony ludzi. Nasz przepis to ludzie.