Ogłoszenie numer: 2878115, z dnia 2019-12-18
Muzeum Historii Polski w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka IT
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: /12/2019/IT
Opis stanowiska
Osoba na tym stanowisku odpowiadać będzie za proces wdrażania i utrzymania urządzeń i systemów IT. Będzie dbała o dokumentacje, współtworzyła procedury, postępowała zgodnie z dobrymi praktykami w obszarach obsługiwanych urządzeń i technologii. Będzie wspierała pracowników w zakresie szeroko rozumianego IT, między innymi w zakresie przygotowania sprzętu, urządzeń mobilnych i peryferyjnych, efektywnego wykorzystywania dostarczanych narzędzi. Chcemy, aby budowała i pogłębiała swoje kompetencje pracując z nami, w szczególności w zakresie używania technologii chmurowych Microsoft i narzędzi informatycznych wspomagających efektywną pracę zespołu takich jak Microsoft System Centre. Będzie nastawiona na proaktywne zarządzanie IT, jak również będzie reagowała na pojawiające się zgłoszenia i incydenty. Mile widziane doświadczenie w zakresie technologii Microsoft Windows Server takich jak Active Directory, jak DHCP, DNS, Group Policy. Atutem będzie znajomość z obszaru sieci komputerowych na poziomie średniozaawansowanym oraz posiadanie zmysłu podejmowania decyzji w kontekście bezpieczeństwa IT. Pracę powinna traktować jako wyzwanie zespołowe, gdzie wkład każdego jest istotny, a nagrodą jest jakość usług IT osiągana wspólnym wysiłkiem. Szukamy osoby szczerej i otwartej, która chce się uczyć i rozwijać, ale również dzielić się własnymi doświadczeniami, , proponować i szukać rozwiązań. Swoje zadania powinna traktować odpowiedzialnie, z nastawieniem na jakość i kompletność osiąganych rezultatów. Jeśli jesteś zainteresowany dołożeniem swojej cegiełki do budowanych usług IT w Muzeum Historii Polski zapraszamy do kontaktu.
Zakres obowiązków
- utrzymanie i rozwój infrastruktury IT oraz sieci,
- nadzór i administracja systemów informatycznych oraz sprzętu komputerowego,
- zapewnienie bezpieczeństwa danych przechowywanych w powierzonych systemach informatycznych,
- bezpośrednie wsparcie użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów ze sprzętem i działaniem systemów operacyjnych oraz programów użytkowych w środowisku Microsoft,
- koordynowanie zakupów sprzętu teleinformatycznego,
- tworzenie i aktualizacja procedur administracyjnych oraz dokumentacji technicznej,
- diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem oraz oprogramowaniem.
Wymagania
- wykształcenie minimum średnie informatyczne, mile widziane ukończone studia wyższe na kierunku związanym z IT,
- co najmniej roczne doświadczenie pracy przy projektach informatycznych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie czytania dokumentacji technicznej,
- umiejętność pracy w zespole,
- umiejętności komunikacyjne,
- wysoka kultura osobista,
- gotowość do podnoszenia swoich kwalifikacji.
Pożądane doświadczenie
- doświadczenie w zakresie utrzymania i inwentaryzacji zasobów i sprzętu IT,
- doświadczenie w administracji usługami Windows,
- doświadczenie w zakresie utrzymania sieci LAN, WAN i WLAN;,
- doświadczenie w zakresie dokonywania zakupów zgodnie z PZP,
- doświadczenie w zarządzaniu Microsoft Office 365,
- atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu Hyper-V,
- atutem będzie znajomość produktów z rodziny Microsoft System Center,
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury
Wymagane dokumenty:
- CV
- list motywacyjny
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Mokotowska33/35, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego."