Najnowsze oferty pracy

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 godz.
    (umowa na zastępstwo) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik help desk Warszawa
Specjalista / Specjalistka IT w Zespole Helpdesk

Specjalista / Specjalistka IT w Zespole Helpdesk

Benefit Systems S.A.
Warszawa
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
595 dni temu
Specjalista / Specjalistka IT w Zespole Helpdesk
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
  • Umiesz konfigurować, instalować i serwisować sprzęt komputerowy?
  • Znasz technologię i systemy mobilne?
  • Systemy operacyjne Microsoft Windows nie są Ci obce?
  • Wiesz co to Active Directory, LAN, WAN, VPN?
  • Umiesz współpracować z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym i dostawcami usług i sprzętu?
  • Frajdę sprawia Ci obsługa pakietu Microsoft Office?
  • Jesteś otwarty i terminowy?
  • Masz poczucie, że dobrze organizujesz swoją pracę?
  • Nie masz problemu z komunikacją z drugim człowiekiem?
  • Masz minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku?
  • Posiadasz znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej oraz kontakt ze wsparciem usług w języku angielskim?
  • Posiadasz czynne prawo jazdy kat. B?
  • Lubisz podróże i chętnie możesz odwiedzać naszych Partnerów Biznesowych nawet na terenie całego kraju?
Wymagania:
  • Wsparciem naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia;
  • Instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów oraz urządzeń mobilnych;
  • Obsługą zgłoszeń z obszaru IT zgodnie z ustalonymi zasadami i parametrami SLA;
  • Opieką nad systemami informatycznymi – utrzymanie oraz rozwiązywanie bieżących problemów;
  • Wsparciem innych członków zespołu w diagnozowaniu rozwiązań problemów;
  • Utrzymaniem aktualnej dokumentacji technicznej dla obsługiwanych systemów informatycznych.
Oferujemy:
  • Czekamy na Ciebie z umową o pracę;
  • Nasze biuro mieści się w Warszawie, przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego;
  • Jesteśmy różni i lubimy wstawać o rożnych porach - pracę zaczynamy między 8:00 a 9:00 i cenimy sobie work-life balance;
  • Poziom energii uzupełniamy aromatyczną kawą i herbatą, a rano czeka na nas dofinansowanie do śniadania;
  • Na większy głód mamy 30 minutowe przerwy, które wliczamy do czasu pracy - korzystamy wtedy z karty BenefitLunch;
  • Możesz skorzystać z platformy interaktywnej do nauki języka angielskiego, hiszpańskiego i niemieckiego;
  • Mamy dla Ciebie kartę MultiSport oraz możliwość zakupu karty dla Twoich najbliższych;
  • Otrzymasz dostęp do programu kafeteryjnego MyBenefit z punktami, za które kupisz to czego Ci potrzeba oraz będziesz mieć dostęp do tańszych biletów do kina i teatru;
  • Możesz dołączyć do grupowego ubezpieczenia oraz skorzystać z prywatnej opieki medycznej;
  • Jako rodzic możesz otrzymać dofinansowanie do żłobków i przedszkoli oraz wyprawki do szkoły dla Twoich dzieci;
  • Dla naszych Pracowników i członków ich rodziny, którzy znaleźli się w trudnych sytuacjach, zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym mamy dostęp do programu wsparcia psychologicznego i menadżerskiego EAP24;
  • Otrzymasz dodatkowe dni urlopu adekwatne do stażu pracy Benefit Systems;
  • Na wsparcie całego zespołu możesz liczyć nie tylko w okresie wdrożenia;
  • W BS Twój weekend będzie dłuższy – w piątki pracujemy krócej :)
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Benefit Systems SA

Witaj w świecie MultiMożliwości!


Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace działów HR.


Na co dzień pracujemy nad kultowymi produktami, znanymi niemal przez każdego pracownika! Tworzymy ekosystem kompleksowych rozwiązań, które motywują do zmiany życia na lepsze. Przekonaj się osobiście:

  • Stworzona przez nas karta MultiSport jest jednym z najpopularniejszych benefitów na rynku. Daje dostęp do różnorodnych dyscyplin sportowych, eksperckich kursów, motywującej dawki wiedzy i wspiera użytkowników w zdrowym i aktywnym stylu życia.
  • Nasza platforma MultiLife z narzędziami wspierającymi dobrostan, umożliwia osiągnięcie osobistych i zawodowych celów. Użytkownicy mogą dzięki niej korzystać ze wsparcia ekspertów, przydatnych aplikacji i szerokiej oferty kursów. MultiLife wspiera ich w czterech kluczowych obszarach: psychologia, zdrowie, dieta, rozwój.
  • Wdrożyliśmy i rozwijamy MyBenefit, czyli platformę kafeteryjną, dająca dostęp do szerokiej oferty świadczeń oraz narzędzie do wsparcia procesów HR, dzięki któremu pracodawcy mogą uprościć pracę całej organizacji.

Jak wygląda nasz zespół?
W naszej głównej spółce Benefit Systems SA zatrudniamy ponad 1000 osób. W naszym zespole spotkasz nie tylko ekspertów od sprzedaży i obsługi klienta, ale także prawników, finansistów, specjalistów ds. marketingu, HR, analityków i wielu innych profesjonalistów. Znajdź rolę dla siebie i wejdź do świata MultiMożliwości.

Podobne oferty

  • Junior Helpdesk Asisstant

    DXC Technology Polska Sp. z o.o.   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Job description: Providing assistance and support to store and non-store users regarding issues related to Ariba system. Main responsibilities: Jira tickets solving if in scope of Helpdesk. Jira ticket assigning to the right group if out of scope of Helpdesk. Effective communication in English with...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    5 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Konsultant Wsparcia Technicznego

    Praca.pl   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Pomaganie klientom w rozwiązywaniu technicznych kłopotów. Wysyłanie zapytań do odpowiednich zespołów. Komunikowanie się po angielsku z zespołem i klientami. Szybka reakcja na zlecenia.
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    1 godz.
    (umowa na zastępstwo) DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od...
  • Pracownik HelpDesk'u

    GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDĄ NALEŻAŁY: Prace w zakresie obsługi wszystkich użytkowników Uniwersytetu w ramach pierwszej linii wsparcia w szczególności: Analiza, diagnoza, klasyfikacja i rozwiązywanie incydentów i awarii oraz w zależności od potrzeby przekazywanie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji - Dział IT

    Rotenso - Grupa Thermosilesia   Ruda Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Będziesz odpowiedzialny/a za: komunikację z klientem wewnętrznym i dostawcami; wytwarzanie dokumentacji; opracowanie pism, regulaminów, procedur, umów; planowanie ogólnego przebiegu małych i średnich projektów; zbieranie informacji, pomoc pracownikom; negocjacje warunków z dostawcami;...
  • Key User

    CEVA Logistics Poland Sp. z o.o.   Stargard    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    YOUR ROLE Key User - The person employed in this position will be the first line of support for the users of the warehouse system. WHAT ARE YOU GOING TO DO? Proposing, reviewing and implementing changes in the configuration of the IT system and maintaining the continuity of the system's operation,...
  • Members Support Specialist with French

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Members Support Specialist with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    About the job In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Specialist is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Młodszy Specjalista Service Desk

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Zadania: przyjmowanie i obsługa zgłoszeń wsparcia (1-wsza i 2-ga linia) od klientów wewnętrznych (pracowników ADS), administracja systemami IT, pisanie raportów SQL, analiza i rozwiązywanie zgłoszeń użytkowników, proponowanie optymalnych rozwiązań dla klientów, udział w testach...