Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku, co oznacza, że opiekę nad Pacjentem sprawujemy już od ponad 30 lat! W 2021 roku obsłużyliśmy Pacjentów 25 milionów razy, będąc dla nich w ponad 200 aptekach stacjonarnych, zlokalizowanych w całej Polsce oraz w Aptece Internetowej @gemini.pl.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, jako #LudzieGemini staramy się więc podwójnie, by być jak najbliżej pacjentów. Nasi najlepsi eksperci: Farmaceuci oraz zespół specjalistów z wielu dziedzin, łączą swoją wiedzę i doświadczenie, po to, żeby dostarczać usługi farmaceutyczne i realizować potrzeby Pacjentów na najwyższym poziomie.
- Pasjonujesz się nowymi technologiami,
- znasz zagadnienia IT i masz motywację do rozwoju w tym obszarze,
- posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku min. rok,
- masz pozytywne nastawienie i umiejętność budowania dobrych relacji ze współpracownikami,
- aktywnie reagujesz na potrzeby biznesu,
- dobrze organizujesz swoją pracę i jesteś osobą rzetelną,
- znasz bardzo dobrze pakiet Microsoft Office,
- potrafisz myśleć analitycznie.
- obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne),
- zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem,
- przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont dostępowych, przenoszenie danych)
- pomoc w zarządzaniu i administrowaniu sprzętem,
- testowanie wdrażanych rozwiązań oraz sprzętu,
- wspieranie zespołów w diagnozowaniu i rozwiązywaniu problemów sprzętowo-programowych
- udział w prowadzeniu projektów IT.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- fajną pracę w zespole pasjonatów IT,
- możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji,
- benefity pozapłacowe m.in.: opiekę medyczną, kartę sportową i ubezpieczenie, komputer osobisty, telefon
- udział w dużych projektach transformacji cyfrowej organizacji.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!