- Administrowanie i opieka nad obiegiem dokumentów związanych z płatnościami czynszowymi,
- Przygotowywanie umów, pism i porozumień dotyczących najmowanych lokali,
- Bieżący kontakt z zarządcami budynków, spółdzielniami oraz właścicielami lokali,
- Współpraca z działem technicznym w zakresie usterek oraz awarii,
- Współpraca z działem marketingu w zakresie oznaczenia lokalu,
- Prowadzenie, uzupełnianie i nadzorowanie baz danych.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku z obszaru administrowania nieruchomościami i/lub zawieraniu umów na media,
- Wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe (kierunki: administracja, zarządzanie),
- Mile widziany ukończony kurs Zarządcy Nieruchomości,
- Znajomość pakietu Office,
- Komunikatywność, samodzielność i dokładność.
Oferujemy:
- Umowę o pracę,
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa, platforma do nauki języków obcych eTutor,
- Pracę pełną wyzwań i umożliwiającą zdobycie cennego doświadczenia,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie zgranego zespołu,
- Pracę w Centrali firmy w dobrze skomunikowanej lokalizacji,
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (zaczynamy pracę między 7:00 a 9:00),
- Możliwość podnoszenie kompetencji.
Poznaj
Gemini Polska Sp. z o.o.
Apteki Gemini obecne są na polskim rynku od 1990 roku. To właśnie wtedy powstała pierwsza apteka w Wejherowie. Dziś pod marką Gemini działa ponad 300 aptek stacjonarnych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Od kilkunastu lat prowadzimy również dostępną dla naszych Pacjentów z każdego miejsca w Polsce platformę zdrowia Gemini.pl.
Nasza misja to być jak najbliżej Pacjentów, a nadrzędnym celem od zawsze było i jest dostarczanie usług farmaceutycznych i realizowanie potrzeb Pacjentów na najwyższym poziomie.
Kim jesteśmy?
Apteki Gemini to fachowi Farmaceuci, których na co dzień wspiera zespół specjalistów z wielu dziedzin, m.in.: administracji, kadr, HR, IT, sprzedaży, księgowości, marketingu, rozwoju i finansów. Każdego dnia skupiamy się na rozwoju naszych aptek stacjonarnych i platformy Gemini.pl, zarówno pod kątem efektywnego wypełniania zadań, jak i budowania zaangażowanego zespołu.
Centrala Gemini Polska znajduje w Gdańsku, przy ul. Grunwaldzkiej 411.
Nazwa Gemini oznacza bliźnięta, dlatego czujemy się podwójnie zobowiązani do troski o naszych Pacjentów. Jesteśmy liderami w zakresie promowania idei opieki farmaceutycznej, która uzupełniać ma kompleksową troskę o zdrowie pacjenta. Udzielamy się w ramach lokalnych inicjatyw charytatywnych i pomocowych, a także dążymy do tego, by dbać o środowisko i zdrowie planety.
Jako rozwijający się zespół poszukujemy ciągle nowych wyzwań. Cenimy inicjatywę, którą szybko przekuwamy w działanie. Jesteśmy odważni i pewni w swoich działaniach, a ambitne projekty realizujemy w zgranych, interdyscyplinarnych zespołach specjalistów, bo sukces i ciągły rozwój wpisane są w filozofię firmy. Tworzymy duży i jednocześnie zgrany zespół - również poza pracą lubimy grać zespołowo, czego dowodem jest powstanie naszego sportowego Gemini Team. Dbamy o przyjazną atmosferę, nie obowiązuje u nas dress code, wszyscy jesteśmy ze sobą na „ty”.
Jeżeli jesteś osobą pełną zaangażowania, pomysłów, pasji i optymizmu, zapraszamy do odwiedzenia zakładki z naszymi ofertami pracy. Prawdopodobnie czekamy właśnie na Ciebie!