- Dodawanie, aktualizowanie i korygowanie danych adresowych oraz parametrów technicznych w systemach CRM WIZARD, BOB, Smallworld.
- Pełnienie funkcji administratora biznesowego jednego z systemów - definiowanie nowych wymagań, zarządzanie uprawnieniami, zarządzanie zmianami w systemie.
- Przygotowanie analiz, raportów i zarządzanie danymi z obszaru budowy i działania sieci telekomunikacyjnej, ze szczególnym uwzględnieniem danych adresowych.
- Posiadasz doświadczenie zawodowe w pracy w obszarze raportowania i zarządzania systemami w środowisku biznesowym.
- Swobodnie posługujesz się pakietem MS Office w tym szczególnie MS Excel.
- Możesz pochwalić się min. podstawową znajomością języka SQL.
- Posiadasz zdolności analityczne.
- Jesteś osobą skrupulatną i dokładną.
- Wiesz w jaki sposób efektywnie organizować swoją pracę, jesteś samodzielny/a oraz zaangażowany/a.
- Doświadczenie w pracy w branży telekomunikacyjnej.
- Znajomość systemu QGIS.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia rocznego.
- Internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do aplikacji muzycznej) oraz zniżki pracownicze.
- Opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę.
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (kody zniżkowe i vouchery na różne produkty i usługi).
- Dodatkowy benefit świąteczny.
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną.
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodne możliwości rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, Tidal) oraz zniżki pracownicze
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (m.in. karty sportowe, vouchery)
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Dodatkowy benefit świąteczny
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.