Najnowsze oferty pracy

  • Specjalistka / Specjalista - Główna Specjalistka / Główny Specjalista ds. organizacji wydarzeń

    Hevelianum   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Szukamy producenta/ki wydarzeń. Jeśli posiadasz doświadczenie w organizacji wydarzeń i festiwali, nie boisz się nowych wyzwań, pracy pod presją czasu, potrafisz wykonywać wiele zadań jednocześnie, uwielbiasz kontakt z ludźmi – szukamy właśnie Ciebie! Podstawowe obowiązki: planowanie,...
  • Coffe Lady - Opiekun biura i sal konferencyjnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Środa Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Sprawowanie opieki i kontroli nad porządkiem i czystością w salach konferencyjnych oraz aneksach kuchennych; Przygotowywanie sal konferencyjnych na wizyty i spotkania; Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości oraz stały kontakt z serwisem sprzątającym, Serwis kuchni...
  • Koordynator ds. Konferencji i Bankietów

    Novotel Gdańsk Marina   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja misja: W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za organizację i przebieg imprez MICE, za przygotowanie sal do spotkań, koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu, dbanie o sprzęt konferencyjny oraz zamawianie towaru. Zadbasz o...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich spójność z wizerunkiem marki. Organizacja i udział w kongresach, targach i wydarzeniach branżowych, zarówno...
  • Specjalistka / Specjalista - Główna Specjalistka / Główny Specjalista ds. naukowych (w zakresie historii i dziedzictwa kulturowego)

    Hevelianum   Gdańsk, ul. Gradowa 6    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: opracowanie, prowadzenie i rozwój oferty historycznej Hevelianum, organizacja wydarzeń, seminariów, konferencji, spotkań otwartych, wykładów poświęconych historii i dziedzictwu kulturowemu, planowanie, obsługa organizacyjna oraz dbałość o prawidłowy przebieg ww. wydarzeń oraz...
  • Pracownik recepcji / Event coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
  • Koordynator ds. Technicznych i Zarządzania Nieruchomościam

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Zielona Góra, Galeria Zielona Dolina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem. Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert i zarządzanie zewnętrznymi dostawcami. Naprawy bieżące i serwisy, organizacja instalacji na eventy. Reagowanie na awarie i usterki, dyżury cykliczne. Współpraca z działami...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Organizacji Eventów Warszawa
Specjalista / Specjalistka ds. wynajmu i organizacji wydarzeń

Specjalista / Specjalistka ds. wynajmu i organizacji wydarzeń

MUZEUM WARSZAWY
Warszawa
4 500 - 5 500 zł brutto/mies.
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
736 dni temu

Muzeum Warszawy poszukuje na stanowisko:


Specjalista / Specjalistka ds. wynajmu i organizacji wydarzeń

Dział Promocji, Sprzedaży i Sponsoringu


Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: SW_1PS/2022

Jeśli  jesteś osobą komunikatywną, dobrze zorganizowaną, a multitasking nie jest Ci obcy to nasza oferta jest właśnie dla Ciebie!

 

Zakres obowiązków:
  • tworzenie i promocja oferty wynajmu powierzchni w siedzibie głównej i w oddziałach, w tym polityka cenowa i warunki realizacji
  • administracja strony internetowej wynajmów
  • monitorowanie rynku wynajmu w Warszawie i dostosowanie oferty Muzeum do sytuacji rynkowej
  • obsługa klientów wynajmujących przestrzeń na wydarzenie, w tym przeprowadzanie wizji lokalnych, obecność na wydarzeniach, podpisywanie umów, rozliczenie
  • wybór i współpraca z długoterminowymi najemcami- ajenci kawiarni w siedzibie głównej i w oddziałach, operator pokoi hotelowych, w zakresie administracji, rozliczania, monitorowania prawidłowej realizacji umów najmu
  • miesięczne raportowanie przychodów
  • koordynacja organizacji wydarzeń specjalnych takich jak gale, koncerty, wernisaże
  • promocja i budowanie wizerunku Muzeum wśród turystów, w tym prowadzenie profilu Muzeum na stronie TripAdvisor dla siedziby głównej i wybranych oddziałów
  • współpraca przy prowadzeniu kampanii promocyjnych skierowanych do turystów w Warszawie oraz poszukiwanie nowych kanałów komunikacji, takich jak hotele, hostele, transport publiczny itp.
  • współpraca z Warszawską Organizacją Turystyczną, Mazowiecką Regionalną Organizacją Turystyczną i Stołecznym Biurem Turystyki w ramach promocji Muzeum do turystów
Nasze wymagania niezbędne:
  • wykształcenie min. średnie
  • min. 3 lata stażu pracy
  • obsługa komputera: Windows, pakiet MS Office
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych
Mile widziane:
  • wykształcenie wyższe związane z podstawową działalnością Muzeum
  • doświadczenie w zakresie planowania działań promocyjnych
  • znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym
  • odpowiedzialność, komunikatywność, elastyczność, wysoka kultura osobista, umiejętność pracy pod presją czasu

Co oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

  • wynagrodzenie zasadnicze w miesięcznej kwocie brutto 4800 zł oraz dodatek stażowy

  • przyjazne środowisko pracy w sercu Starego Miasta

  • niezbędne narzędzia do pracy

  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji

Na aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: „Potwierdzam prawdziwość powyższych danych i zgadzam się na przetwarzanie i administrowanie moimi danymi, które podałem/łam do wiadomości i celów rekrutacji pracowników. Podanie danych jest dobrowolne. Jednocześnie wyrażam zgodę na podejmowanie czynności mających na celu weryfikację prawdziwości przekazanych przeze mnie dokumentów i informacji w nich zawartych.”
 

Poznaj

MUZEUM WARSZAWY

Muzeum powstało w 1936 roku jako Muzeum Dawnej Warszawy, oddział Muzeum Narodowego. Placówka objęła opieką zbiory varsavianistyczne, a jej siedzibą stały się zakupione przez magistrat w latach 1937 – 1938 trzy kamienice przy Rynku Starego Miasta: Baryczkowska, Kleinpoldowska i „Pod Murzynkiem” (nr 32, 34, 36).

Idea zabezpieczania świadectw przeszłości Warszawy narodziła się w końcu XVIII w., za czasów króla Stanisława Augusta. W XIX w. zajmowały się tym: Towarzystwo Przyjaciół Nauk, Uniwersytet Warszawski, Ratusz, Towarzystwo Zachęty Sztuk Pięknych, Państwowe Muzeum Sztuk Pięknych oraz Muzeum Starożytności. Od 1906 r. ośrodkami skupiającymi varsaviana były: Towarzystwo Miłośników Historii oraz Towarzystwo Opieki nad Zabytkami Przeszłości. W 1914 r. TOnZP założyło w kamienicy Baryczkowskiej „muzeum starożytności polskich”. Z czasem większość varsavianów, zgromadzonych dotąd przez różne instytucje, trafiła do zbiorów Muzeum Narodowego.

Wybuch II wojny światowej w 1939 r. przerwał przenoszenie zbiorów z gmachu Muzeum Narodowego przy Alejach Jerozolimskich do zakupionych w latach 1937-1938 kamienic staromiejskich. W 1941 r. został aresztowany kustosz Muzeum Dawnej Warszawy dr Antoni Wieczorkiewicz, który zmarł wkrótce w Oświęcimiu. Zbiory ulokowane przy Rynku Starego Miasta uległy zniszczeniu i rozproszeniu w 1944 roku. Przepadły wówczas inwentarze i katalogi, więc trudno dokładnie określić rozmiar strat.

Po wojnie decyzją Zarządu Miejskiego muzeum zostało reaktywowane w 1948 roku pod nazwą Muzeum Historyczne m. st. Warszawy. Zajęło jedenaście odbudowywanych wówczas staromiejskich kamienic mieszczańskich: osiem od strony Rynku Starego Miasta i trzy od strony ulicy Nowomiejskiej. Rekonstrukcję kamienic przeznaczonych na siedzibę muzeum przeprowadzono na podstawie projektów Stanisława Żaryna.

Na skutek zniszczeń wojennych zbiory przedstawiały się skromnie. W 1950 roku w inwentarzu znajdowało się zaledwie 169 pozycji. Trzon kolekcji muzealnej stanowiły obiekty przekazane przez Muzeum Narodowe – na własność lub jako depozyt. Do muzeum trafiały znaleziska z ruin i ocalone rodzinne pamiątki.

W 1955 roku zwiedzającym została udostępniona stała ekspozycja muzealna, prezentująca dzieje stolicy od założenia miasta do czasów współczesnych. Wystawa ta po raz pierwszy w Polsce w tak dużej skali ukazywała historię miasta. W styczniu 1965 r. otwarto kolejną wersję tej ekspozycji p. t. „Siedem wieków Warszawy”. W następnych latach niektóre jej fragmenty były unowocześniane.

Z czasem zbiory muzeum bogaciły się dzięki planowym zakupom, darowiznom i zapisom spadkowym. Do inwentarzy MHW wpisano m. in. cenne kolekcje autorskie Eugeniusza Phulla, dr Ludwika Gocla, Krzysztofa Klingera, rodziny Schiele. Obecnie w księgach inwentarzowych znajduje się ponad 250 tysięcy obiektów.

Pierwszym po wojnie dyrektorem muzeum został Adam Słomczyński, który pełnił tę funkcję w latach: 1948-1950. Po nim, w 1950 roku, stanowisko na krótko objął prof. dr Stanisław Arnold. Od 1951 aż do 2003 r. dyrektorem był prof. dr Janusz Durko – historyk, muzeolog, archiwista, laureat nagrody m. st Warszawy; wyróżniony tytułem Homo Varsoviensis. Od 2004 roku do października 2012 r. dyrektorem Muzeum była Joanna Bojarska-Syrek.

W 1983 r. na mocy zarządzenia prezydenta stolicy został stworzony oddział Muzeum Historycznego m.st. Warszawy – Muzeum Powstania Warszawskiego. Przez 20 lat działalności skromny zespół MPW zebrał kilkanaście tysięcy eksponatów. Zgromadzono zbiór archiwaliów (dokumenty, korespondencję, druki ulotne, dzienniki), zbiór muzealiów i pamiątek historycznych (uzbrojenie, mundury, dzieła sztuki, przedmioty codziennego użytku, pamiątki osobiste), kolekcję prasy powstańczej i okupacyjnej oraz unikatową kolekcję zdjęć fotograficznych z okresu powstania (negatywy i reprodukcje oryginalne). W 2003 r. prezydent stolicy – Lech Kaczyński podjął decyzję o powołaniu Muzeum Powstania Warszawskiego jako nowej instytucji.

Dzisiaj Muzeum Warszawy, oprócz siedziby w 11. staromiejskich kamieniczkach, posiada także swoje oddziały: Muzeum Drukarstwa Warszawskiego, Muzeum Farmacji im. Antoniny Leśniewskiej, Muzeum Woli, Muzeum - Miejsce Pamięci Palmiry, Ośrodek Dokumentacji i Badań KORCZAKIANUM, Muzeum Warszawskie Pragi, Muzeum Ordynariatu Polowego.

Muzeum prowadzi  działalność naukowo-wydawniczą i wystawienniczą, dysponuje własnymi pracowniami konserwatorskimi, proponuje szeroką ofertę edukacyjną. W muzeum działa kino, organizujące seanse filmów o Warszawie oraz sklep z pamiatkami varsavianistycznymi.

Podobne oferty

  • Specjalistka / Specjalista - Główna Specjalistka / Główny Specjalista ds. organizacji wydarzeń

    Hevelianum   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 7 000 zł brutto/mies.
    1 dni
    Szukamy producenta/ki wydarzeń. Jeśli posiadasz doświadczenie w organizacji wydarzeń i festiwali, nie boisz się nowych wyzwań, pracy pod presją czasu, potrafisz wykonywać wiele zadań jednocześnie, uwielbiasz kontakt z ludźmi – szukamy właśnie Ciebie! Podstawowe obowiązki: planowanie,...
  • Coffe Lady - Opiekun biura i sal konferencyjnych

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Środa Śląska    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: Sprawowanie opieki i kontroli nad porządkiem i czystością w salach konferencyjnych oraz aneksach kuchennych; Przygotowywanie sal konferencyjnych na wizyty i spotkania; Zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości oraz stały kontakt z serwisem sprzątającym, Serwis kuchni...
  • Koordynator ds. Konferencji i Bankietów

    Novotel Gdańsk Marina   Gdańsk    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    Twoja misja: W swojej pracy będziesz odpowiedzialny/a za organizację i przebieg imprez MICE, za przygotowanie sal do spotkań, koordynację serwowania posiłków i przerw kawowych, opiekę nad organizatorem podczas eventu, dbanie o sprzęt konferencyjny oraz zamawianie towaru. Zadbasz o...
  • Specjalista ds. Marketingu

    Vetlab Sp. z o.o.   Katowice, ul. Żeliwna 36    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Tworzenie i realizacja strategii marketingowych B2B, która wyróżni Vetlab na rynku. Tworzenie treści marketingowych (teksty, grafiki, prezentacje) i dbanie o ich spójność z wizerunkiem marki. Organizacja i udział w kongresach, targach i wydarzeniach branżowych, zarówno...
  • Specjalistka / Specjalista - Główna Specjalistka / Główny Specjalista ds. naukowych (w zakresie historii i dziedzictwa kulturowego)

    Hevelianum   Gdańsk, ul. Gradowa 6    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: opracowanie, prowadzenie i rozwój oferty historycznej Hevelianum, organizacja wydarzeń, seminariów, konferencji, spotkań otwartych, wykładów poświęconych historii i dziedzictwu kulturowemu, planowanie, obsługa organizacyjna oraz dbałość o prawidłowy przebieg ww. wydarzeń oraz...
  • Pracownik recepcji / Event coordinator

    ISS Facility Services Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Bieżące prowadzenie recepcji: witanie gości, obsługa klientów zgodnie ze standardami firmy; Utrzymanie sprawnego i prawidłowego obiegu dokumentów w biurze; Obsługa centrali telefonicznej i korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej Współpraca z dostawcami firmy,...
  • Koordynator ds. Technicznych i Zarządzania Nieruchomościam

    ARCOS FM PL SALLER POLBAU Sp. z o.o. Sp. K   Zielona Góra, Galeria Zielona Dolina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Opis stanowiska Nadzór nad systemami bezpieczeństwa i zarządzania budynkiem. Prowadzenie przetargów, zbieranie ofert i zarządzanie zewnętrznymi dostawcami. Naprawy bieżące i serwisy, organizacja instalacji na eventy. Reagowanie na awarie i usterki, dyżury cykliczne. Współpraca z działami...