- obsługa spraw związanych ze/z studentami/kami /doktorantami/kami / słuchaczami/kami studiów podyplomowych / pracownikami/czkami z niepełnosprawnościami,
- bieżące wsparcie, świadczone na rzecz osób ze szczególnymi potrzebami oraz dbanie o prawidłową realizację założeń projektu pn. „GUMed bez barier”, dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021-2027, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego Plus,
- sprawowanie pieczy nad dostępnością rekrutacji na studia i do szkół doktorskich, dostępnością uczelni dla pracowników/c,
- sprawowanie pieczy nad dostępnością procesu kształcenia studentów/ek oraz realizacji badań naukowych, doktorantów/ek oraz słuchaczy/ek studiów podyplomowych,
- sprawowanie pieczy nad dostępnością uczelni w zakresie określonym w Ustawie o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, tj. dostępnością architektoniczną, informacyjno-komunikacyjną oraz cyfrową, obsługa administracyjna i biurowa Pełnomocnika Rektora ds. Osób z Niepełnosprawnościami i Pełnomocnika Rektora ds. Dobrostanu,
- zakup i wypożyczenie sprzętu dla osób ze specjalnymi potrzebami,
- przyjmowanie skarg studentów/ek / doktorantów/ek / słuchaczy/ek studiów podyplomowych / pracowników/czek oraz pomoc w rozwiązywaniu indywidualnych lub grupowych problemów,
- uczestniczenie w procesie pozyskiwania funduszy zewnętrznych na wsparcie osób i uczelni obsługującej osoby z niepełnosprawnościami,
- obsługa umów i rozliczanie czasu pracy asystentów dydaktycznych.
OD KANDYDATÓW OCZEKUJEMY:
- wykształcenia wyższego (profil: administracja, prawo, studia podyplomowe związane z dostępnością lub inne),
- mile widziane doświadczenie w pracy o profilu administracyjnym/dostępności na uczelni lub w organizacjach pozarządowych związanych z pomocą osobom z niepełnosprawnościami,
- znajomości języka angielskiego na poziomie B2 lub wyższym potwierdzona certyfikatem lub dyplomem ukończenia studiów (warunek konieczny),
- wiedza z zakresu instytucji wspierających osoby z niepełnosprawnościami w RP,
- wysokiej jakości obsługi klienta wewnętrznego oraz umiejętności pracy pod presją,
- inicjatywy w działaniu oraz umiejętności znajdowania i proponowania rozwiązań,
- bardzo dobrej organizacji pracy,
- dokładności i precyzji w realizacji powierzonych zadań,
- zaangażowania oraz samodzielności,
- znajomości obsługi pakietu MS Office.
OFERUJEMY:
- umowę o pracę do lipca 2028 r. z możliwością przedłużenia,
- pracę w najlepszej uczelni medycznej w Polsce,
- możliwość podnoszenia kompetencji w ramach obejmowanego stanowiska,
- pracę w jedynej uczelni medycznej posiadającej status uczelni badawczej,
- atrakcyjny pakiet świadczeń pozapłacowych.
Poznaj
GDAŃSKI UNIWERSYTET MEDYCZNY
Gdański Uniwersytet Medyczny to nie tylko najlepsza uczelnia medyczna w Polsce, która plasuje się w pierwszej dziesiątce najlepszych polskich uczelni państwowych (6 miejsce).
Gdański Uniwersytet Medyczny to złożona organizacja, o długiej tradycji, wielu osiągnięciach i ogromnych możliwościach.
Obok wypełniania zadań dydaktycznych i badawczych, pełni również rolę organu założycielskiego dla czterech podmiotów leczniczych. Publikacje naukowców GUMed są jednymi z najczęściej cytowanych w prestiżowych czasopismach (wysoki Impact Factor).
Gdański Uniwersytet Medyczny to ośrodek akademicki, który stawia na praktyczne nauczanie zawodu w oparciu o nowoczesną infrastrukturę dydaktyczną – posiadamy m.in. nowoczesne pracownie multimedialne wykorzystujące druk 3D i zakłady symulacji.
W ciągu 75 lat bogatej historii pracownicy Uczelni i Szpitali wspólnie przyczynili się do utworzenia unikatowych jednostek w skali kraju m.in. Centrum Udarowego czy Centrum Medycyny Translacyjnej.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest miejscem styku wielu kultur dzięki realizowanym studiom anglojęzycznym (English Division) i nawiązywanej współpracy z zagranicznymi partnerami, w tym uczelniami.
Gdański Uniwersytet Medyczny jest organizacją, która odważnie patrzy w przyszłość i stawia sobie wiele ambitnych celów. Uczelnia podejmuje wysiłek, by wzmocnić synergię dydaktyki, nauki oraz profesjonalnego zarządzania.