Na pewno pracy w nowoczesnej firmie nastawionej na innowacyjność i ciągły rozwój. W naszym zespole nie boimy się wyzwań, lubimy znajdować rozwiązania i jesteśmy skoncentrowani na potrzebach biznesowych. Łączymy pracę operacyjną z możliwością realizowania swoich pomysłów i ambicji w projektach. Mamy dla Ciebie pełne wsparcie nie tylko na etapie wdrożenia!
Brzmi dobrze? To dołącz do nas!
- Obsługa zgłoszeń i zleceń Klienckich dotyczących usług głosowych oraz usług telefonii mobilnej
- Śledzenie napływu zgłoszeń i wykrywanie problemów masowych
- Identyfikacja i analiza problemów w sieci
- Wystawianie i obsługa FN (Fault Notice – powiadomienia o wykrytych problemach masowych)
- Koordynacja rozwiązania najpoważniejszych problemów
- Udział w projektach w celu wsparcia i zapewnienia spełniania wymagań procesu Incydent Managementu Odpowiedzialność za diagnozę techniczną, analizę zgłoszeń
- Szczegółowa analiza i diagnoza na podstawie trace’ów sygnalizacji
- Wsparcie w projektach automatyzacji procesowania zgłoszeń oraz działaniach proaktywnych zmniejszających ich napływ
- Wykształcenie minimum średnie o profilu technicznym (telekomunikacja, IT)
- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office
- Wiedza techniczna z dziedziny standardów GSM, UMTS oraz LTE
- Znajomość technologii 5G jest mile widziana
- Ogólna znajomość architektury sieci mobilnej oraz sieci telefonii stacjonarnej
- Podstawowa znajomość zagadnień IT i transmisyjnych
- Znajomość protokołów sygnalizacji w standardach GSM, UMTS oraz LTE
- Podstawowa znajomość zagadnień routingu połączeń w sieciach telekomunikacyjnych, oraz regulacji dot. przenoszalności numerów
- Dobra ogólna znajomość usług świadczonych przez T-Mobile
- Znajomość systemu OSIX lub Wireshark będzie dodatkowym atutem
- Znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
- Umiejętność pisania skryptów w Java lub Python będzie dodatkowym atutem
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy oraz możliwość pracy zdalnej
- Opieka medyczna dla Ciebie i Twojej rodziny
- Bezpłatne miejsce parkongowe
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ekstra dzień wolny - świętuj urodziny lub imieniny z najbliższymi
- i wiele innych...
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.