Ogłoszenie numer: 833195, z dnia 2015-10-09
Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.
Obecnie dla naszego Klienta – jednej z największych firm dostarczających rozwiązania technologiczne na całym świecie – poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista/ Specjalistka ds. wsparcia technicznego
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Obsługa połączeń przychodzących;
- Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
- Przeprowadzanie zdalnej diagnozy oraz konfiguracji urządzeń;
Wymagania
- Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 -17:00 (praca dwuzmianowa 08:00 – 16:00 lub 09:00 – 17:00);
- Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (kontakt z dokumentacją techniczną);
- Chęć poszerzenia swojej wiedzy o zagadnienia z dziedziny IT;
- Mile widziane doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta;
Oferujemy
- Stabilne warunki zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
- Stałe godziny pracy 08:00 - 17:00 (zmiany ośmiogodzinne);
- Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
- Pakiet profesjonalnych szkoleń technicznych i produktowych prowadzonych przez naszych trenerów;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.