Najnowsze oferty pracy

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Pracownik Helpdesk Warszawa
Specjalista/ Specjalistka ds. wsparcia technicznego

Specjalista/ Specjalistka ds. wsparcia technicznego

Teleperformance Polska
Warszawa
praca stacjonarna
3363 dni temu

Ogłoszenie numer: 833195, z dnia 2015-10-09

Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług Contact Center. Od 1978 roku na świecie a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym partnerom najwyższą jakość w wielokanałowej obsłudze Klienta. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi, oferując pasję i zaangażowanie na każdym etapie interakcji z Klientem.

Obecnie dla naszego Klienta – jednej z największych firm dostarczających rozwiązania technologiczne na całym świecie – poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Specjalista/ Specjalistka ds. wsparcia technicznego

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • Obsługa połączeń przychodzących;
  • Bieżące rozwiązywanie i odnotowywanie w systemie zgłoszeń klientów;
  • Przeprowadzanie zdalnej diagnozy oraz konfiguracji urządzeń;

Wymagania

  • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku, w godzinach 08:00 -17:00 (praca dwuzmianowa 08:00 – 16:00 lub 09:00 – 17:00);
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio zaawansowanym (kontakt z dokumentacją techniczną);
  • Chęć poszerzenia swojej wiedzy o zagadnienia z dziedziny IT;
  • Mile widziane doświadczenie w telefonicznej Obsłudze Klienta;

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie;
  • Stałe godziny pracy 08:00 - 17:00 (zmiany ośmiogodzinne);
  • Przyjazne warunki pracy w nowoczesnym biurze;
  • Pakiet profesjonalnych szkoleń technicznych i produktowych prowadzonych przez naszych trenerów;
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...