- Kreowanie i wdrażanie zmian mających na celu usprawnienia procesów/aplikacji sprzedażowych.
- Tworzenie, planowanie i publikowanie dedykowanych treści na platformie komunikacyjnej z siecią sprzedaży.
- Bezpośrednie wsparcie merytoryczne wszystkich kanałów sprzedaży oraz współpraca z terenowymi strukturami sprzedaży w obszarze wdrożeń ofertowych i tworzenia materiałów wspierających te wdrożenia: argumentery, komunikaty, instrukcje.
- Kontrolowanie funkcjonowania procesów i standardów sprzedaży oraz realizowanie zadań wspierających je.
- Przygotowywanie zestawień/raportów z przebiegu wykonywanej pracy (Excel, PowerPoint).
- Masz doświadczanie na podobnym stanowisku (mile widziane w branży telekomunikacyjnej).
- Posiadasz doskonałe umiejętności komunikacyjne i redakcyjne.
- W praktyce wykorzystujesz pakiet MS Office (Excel, PowerPoint).
- Wykazujesz się systematycznością i skrupulatnością w powtarzalnych zadaniach.
- Potrafisz samodzielnie organizować swoją pracę, ale chętnie działasz też zespołowo.
- Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym.
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i Internet PLAY wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do biblioteki online) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.