Miejsce pracy: Warszawa, Gdańsk lub Chełm
- Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc;
- Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń;
- Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją;
- Udział w procesie zamknięcia miesiąca;
- Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu o SAP, Bazy SQL itp.)
- Udział w tworzeniu procesów w obszarze Materials tj. w dwóch liniach biznesowych: betonu i kruszyw;
- Wprowadzanie nowych narzędzi analitycznych;
- Udział w procesach optymalizacyjnych.
- Wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku ekonomicznym i finansowym;
- Minimum 2-letnie doświadczenie na stanowisku analityka w obszarach operacyjnych;
- Wiedza poparta doświadczeniem z zakresu przygotowywania raportów, pozyskiwania i analizowania danych;
- Znajomość Excel, SQL/innych programów do analizy i obróbki danych;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
- Mile widziana znajomość systemu SAP.
- Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia, formułowania i prezentacji wniosków;
- Samodzielność, inicjatywa i proaktywność w działaniu;
- Umiejętność pracy w zespole oraz wysokie zdolności organizacyjne;
- Rozwinięte zdolności uczenia się i samodoskonalenia, pomysłowość.
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Umowę o pracę docelowo na czas nieokreślony;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- Prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych;
- Ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny;
- Dostęp do platformy My Benefit; która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach;
- Elastyczne godziny pracy;
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym- jeden dzień w tygodniu na home office;
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki;
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy, a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
- Dofinansowanie do okularów;
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie;
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera;
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet !
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania