Grupa ELOKON jest pracodawcą, który oferuje zarówno młodszym, jak i doświadczonym osobom możliwość jak najlepszego wykorzystaniaswoich umiejętności i kwalifikacji.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.
W samym sercu Przemysłu 4.0, ELOKON opracowuje rozwiązania bezpieczeństwa dla przemysłu i jest po to, aby pomóc Ci w osiągnięciu Twojego potencjału: czy chcesz rozpocząć karierę zawodową, połączyć praktyczne szkolenie zawodowe z nauką, czy rozwijać się zawodowo. Elastyczne warunki pracy i przyjazne dla rodziny inicjatywy uzupełniają pakiet dla pracowników ELOKON.
Firma ELOKON Polska specjalizuje się w nowoczesnych technikach bezpieczeństwa maszyn i procesów przemysłowych oraz zaawansowanych technologicznie produktach dla przemysłu, działając na terenie Polski od 1992 roku. Razem z firmą ELOKON Logistics, która opracowuje, sprzedaje i instaluje produkty dla sektora intralogistyki, jest członkiem międzynarodowej grupy ELOKON. Wzajemne powiązanie firm w grupie pozwala na łączenie pozytywnego doświadczenia podczas realizacji projektów nie tylko w Europie, ale również i w innych rejonach świata.
Obecnie firma ELOKON Polska poszukuje osoby na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia i Rozwoju Sprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa - Gocławek
Ta oferta może być dla Ciebie interesująca jeśli:
- lubisz pracę z ludźmi i dobrze czujesz się w dynamicznym środowisku pracy
- komunikacja w języku angielskim to dla ciebie standard w codziennej pracy
- proaktywnie podchodzisz do bieżących wyzwań i jesteś nastawiona/y na poszukiwanie rozwiązań
- dobrze odnajdujesz się w zadaniach wymagających koordynowania, weryfikowania, dbania o standardy
- rozumiesz znaczenie i wagę administracyjnego wsparcia procesów sprzedaży
Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/a za:
- budowanie pro biznesowych relacji z obecnymi Klientami oraz inicjowanie relacji z nowymi Klientami
- administracyjne wsparcie działań sprzedażowych w Firmie, co przyczynia się do efektywnego funkcjonowania Firmy w tym obszarze
- wprowadzanie danych w Systemie Sprzedażowym dzięki czemu pracujący w tym systemie handlowcy mają dostęp do aktualnych danych
- zarządzanie wpływającymi zapytaniami ofertowymi tak aby mogły być one sprawnie realizowane
- przygotowywanie oraz uczestniczenie w spotkaniach biznesowych, także tych w języku angielskim
- bieżące wsparcie organizacyjne handlowców
- wspieranie/inicjowanie działań mających na celu stałe podnoszenie standardów obsługi Klientów
- nadzorowanie obiegu dokumentów sprzedażowych
- przygotowanie zestawień, raportów dotyczących pracy zespołu handlowego, który pomoże optymalizować podejmowane działania
Czego oczekujemy?
- wykształcenia minimum średniego
- co najmniej 3-letniego doświadczenia na stanowiskach związanych ze wsparciem sprzedaży, mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów B2B
- znajomości pakietu MS Office (w szczególności Word, Excel i PowerPoint)
- dobrej znajomości języka angielskiego
- mile widziana znajomość platformy Salesforce oraz sprzedażowego modułu SAP
- łatwości w budowaniu pozytywnych relacji biznesowych
- umiejętności planowania i organizacji pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu oraz prioretytowania swoich zadań
Co damy w zamian?
- umowę o pracę w stabilnej, rozwijającej się Firmie
- stabilne warunki zatrudnienia
- system wynagrodzenia obejmujący część stałą oraz motywujący system premiowy
- bardzo dobrą atmosferę pracy oraz wsparcie wewnątrz organizacji
- MultiSport
- zadaniowy system czasu pracy