Na pewno pracy w firmie nastawionej na innowacyjność i ciągły rozwój. W naszym zespole nie boimy się wyzwań i jesteśmy skoncentrowani na potrzebach biznesowych. Łączymy pracę operacyjną z możliwością realizowania swoich pomysłów i ambicji w projektach. Mamy dla Ciebie pełne wsparcie nie tylko na etapie wdrożenia! Brzmi dobrze? Dołącz do nas!
- Obsługa zgłoszeń na grupach w Service Desk w II linii wsparcia;
- Śledzenie napływu zgłoszeń;
- Identyfikacja i analiza problemów aplikacyjnych;
- Wystawianie i obsługa FN (Fault Notice);
- Koordynacja rozwiązań najpoważniejszych incydentów i problemów;
- Raportowanie statusów zgłoszeń dla procesu Incident Management;
- Wystawianie zgłoszeń i wsparcie dla procesu Problem Managementu;
- Udział w projektach w celu wsparcia i zapewnienia spełniania wymagań procesu Incydent Managementu.
- Praktyczna znajomość obsługi Service Desk BMC Remedy;
- Znajomość obsługi komputera oraz pakietu Office;
- Znajomość działania i obsługi CRM (Pantera / procesy provisioningowe)
- Ogólna znajomość architektury i procesów IT;
- Podstawowa wiedza nt. baz danych oraz języka SQL;
- Znajomość usług świadczonych przez T-Mobile;
- Wykształcenie minimum średnie;
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego.
- Możliwość współpracy zdalnej
- Możliwość korzystania z prywatnej opieki medycznej na preferencyjnych warunkach
- Bezpłatne miejsce parkongowe
- Długofalowa współpraca w oparciu o kontrakt B2B
- Dostęp do pakietów sportowych po preferencyjnych cenach
- i wiele innych...
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.