Jeśli interesuje Cię praca w domenie technologii, lubisz mierzalne zadania techniczne przekładające się na przyrost konfiguracji związanej z usługami głosowymi a dodatkowo dobrze czujesz się pracując w zespole zorientowanym na jakość i niezawodność usług, ta oferta jest dla Ciebie! Gwarantujemy, że nie doświadczysz nudy, a wręcz przeciwnie, będzie wiele okazji aby wykorzystywać i wzmacniać swoje kompetencje na wielu płaszczyznach. Dzięki charakterowi zespołu i modelowi DevOps będziesz miał/-a szansę budować doświadczenie na wszystkich polach związanych z operatorską siecią głosową.
- Uruchamianie i utrzymywanie usług dla klientów końcowych w obszarze B2B, WV
- Planowanie, rozbudowa i utrzymanie sieci oraz serwisów Voice Core w modelu Agile
- Tworzenie dokumentacji, opracowywanie zaleceń i instrukcji konfiguracyjnych i procesowych
- Analiza wymagań biznesowych i proponowanie adekwatnych rozwiązań technicznych
- Zarządzanie cyklem życia sieci Voice Core
- Testowanie oraz wdrażanie nowych funkcjonalności i rozwiązań z obszaru Voice Core
- Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: telekomunikacja)
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym stanowisku u operatora telekomunikacyjnego, dostawcy sprzętu lub technologii
- Znajomość systemów Voice Core i środowiska bezpośrednio powiązanego
- Znajomość architektury, protokołów i sygnalizacji z obszarów VoIP, SBC, MSS lub/i dobra znajomość jednego z języków programowania Java, Python, Javscript
- Podstawowa wiedza na temat technologii związanych z wirtualizacją, cloud computing, orchestration, OpenStack, KVM
- Umiejętność i chęć pracy w zespole (także międzynarodowym)
- Umiejętność podejmowania decyzji i stosowania rozwiązań w nawiązaniu do potrzeb
- Umiejętności negocjacyjne, koordynacyjne, umiejętność budowania i zarządzania harmonogramem
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.