Specjalista / Specjalistka ds. Telesprzedaży
Miejsce pracy: Warszawa, ul. Bonifraterska 17
Twój zakres obowiązków:
- aktywne pozyskiwanie nowych Klientów biznesowych wstępnie zainteresowanych naszą ofertą (sprzedaż telefoniczna),
- przygotowywanie i negocjowanie ofert handlowych,
- weryfikacja dokumentów Klienta m.in. pod względem kompletności i poprawności danych,
- podpisywanie dokumentów niezbędnych do nawiązania współpracy,
- aktywizacja obecnych Klientów w zakresie korzystania z posiadanych usług (upselling).
Nasze wymagania:
- posiadasz ok. 2 - 5 lat doświadczenia w pracy z klientem (mile widziana: sprzedaż telefoniczna),
- łatwo nawiązujesz relacje przez telefon,
- sprawnie obsługujesz pakiet MS Office (zwłaszcza Excel – na co dzień pracujemy z danymi),
- płynnie posługujesz się językiem polskim, zarówno w mowie jak i piśmie,
- znasz dobrze j. angielski m.in. w piśmie (jest to nasz język biznesowy – jeśli potrafisz odpisać na maila po angielsku – super!),
- jesteś osobą samodzielną i potrafisz świetnie zarządzać swoim czasem pracy.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- kompleksowe wdrożenie i potrzebne wsparcie,
- wszelkie niezbędne narzędzia do pracy,
- dogodną lokalizację biura (jesteśmy na Bonifraterskiej niedaleko stacji metra Dworzec Gdański),
- kartę Multisport w kilku pakietach do wyboru,
- prywatną opiekę medyczną Medicover,
- przedpłaconą kartę lunchową (+ comiesięczne doładowania),
- zwrot środków za zakup biletu na komunikację miejską,
- zajęcia z angielskiego na różnym poziomie zaawansowania,
- dofinansowanie wypoczynku („wczasy pod gruszą”),
- program rekomendacji pracowników,
- dzień wolny na wolontariat,
- i wiele innych… :-)
Jak wygląda proces rekrutacji?
- aplikacja i przesłanie CV,
- zadania rekrutacyjne – przesyłane na Twój adres mailowy podany w CV,
- spotkanie rekrutacyjne z Kierowniczką Działu Telesprzedaży i Rekruterką,
- informacja zwrotna po spotkaniu.