- Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych
- Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych
- Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń
- Telefoniczne rozpoznawanie potrzeb klientów
- Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- Współpraca z innymi poziomami wsparcia technicznego i inżynierami serwisu
- Zaangażowanie w wysoką jakość obsługi
- Znajomość języka niemieckiego (poziom C1)
- Szeroko rozwinięte umiejętności techniczne
- Otwartość w relacjach z klientami
- Umiejętność swobodnej komunikacji przez telefon
- Zadaniowe podejście do problemów i rozwiązywania ich
- Umowę o pracę/umowę zlecenie na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe w wysokości 7000 zł brutto + bonus + prowizja
- Praca od poniedziałku do piątku (7:00 – 20:00) w systemie zmianowym oraz w niektóre soboty (10:00 – 18:00)
- Rzetelne przygotowanie do pracy
- Praca w domu nawet od 1 dnia pracy – zapewnimy Ci niezbędny do pracy sprzęt lub w komfortowym biurze w centrum Lublina
- Pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna LuxMed, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie)
- Program Talent Development (realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych)
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.