Nasza działalność opiera się na gospodarce o zamkniętym obiegu. Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania.
Zatrudniamy blisko 55 000 pracowników. Jesteśmy obecni w 30 krajach na całym świecie. W Polsce od ponad 25 lat, każdego dnia dostarczamy oraz serwisujemy odzież ochronną i roboczą, maty podłogowe, urządzenia higieniczne, akcesoria do stref Cleanroom oraz inne produkty z szeroko rozumianego zakresu utrzymania czystości, zapewniając komfort i bezpieczeństwo naszym Klientom.
Aktualnie prowadzimy rekrutację na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Czy pasjonujesz się jakością, środowiskiem i chcesz mieć wpływ na kluczowe procesy w organizacji? Szukamy Specjalisty/ki ds. systemów zarządzania jakością, który/a dołączy do naszego zespołu i pomoże nam doskonalić standardy zarządzania jakością w zgodzie z międzynarodowymi normami.
- Współtworzenie, wdrażanie i rozwój systemów zarządzania jakością zgodnych z normami ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 oraz PN-EN 14065.
- Nadzór nad dokumentacją systemową – tworzenie, aktualizowanie i utrzymanie niezbędnych procedur,
- Organizacja oraz aktywny udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych (klienckich oraz certyfikacyjnych),
- Koordynowanie działań poaudytowych i dbałość o ich skuteczne wdrożenie,
- Szkolenie pracowników w zakresie systemów zarządzania jakością i środowiskiem,
- Wspieranie procesów raportowania na potrzeby organizacji oraz przeprowadzanie okresowych przeglądów zarządzania,
- Udział w projektach związanych z poprawą jakości oraz wdrażaniem wymagań wewnętrznych grupy,
- Identyfikacja i wdrażanie wymagań prawnych oraz środowiskowych, w tym uzyskiwanie pozwoleń i nadzór nad raportowaniem (KOBiZE, BDO).
- Min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Znajomości narzędzi zarządzania jakością,
- Umiejętności przeprowadzania analizy ryzyka,
- Znajomości j. angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację z kolegami i koleżankami z grupy Elis (B2/C1),
- Certyfikat audytora wewnętrznego.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w firmie, która jest od 25 lat na rynku,
- Szkolenia wdrożeniowe (dwa dni szkolenia ogólnego na temat firmy/branży + szkolenie stanowiskowe)
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, pakiet socjalny (dofinansowanie do wakacji, karty przedpłacone na święta, paczki dla dzieci),
- Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika.
Osoby zainteresowane, spełniające wymagania wskazane powyżej prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy