W naszej firmie tworzymy bezpieczne środowisko pracy z myślą o rozwoju pracowników w sektorze obsługi klienta. Dołącz do nas jako Specjalista/ka ds. Sprzedaży i zdobądź umiejętności cenione i przydatne w tej nieustannie rozwijającej się branży.
Ta oferta jest skierowana do osób, które chcą rozpocząć swoją zawodową karierę w branży Telekomunikacyjnej/ Call Center, poznać szerokie możliwości rozwoju oraz nabyć umiejętności, które są cenione na rynku pracy.
- Będziesz odpowiedzialny za kontakt telefoniczny z klientami (połączenia w ruchu wychodzącym) - dzwonisz tylko do aktualnych klientów firmy, nie korzystamy z tzw. „zimnych baz”;
- We współpracy z innymi członkami zespołu będziesz aktywnie badać potrzeby klienta aby dobrać dla niego najlepszą ofertę;
- Nauczysz się jak rozpoznawać potrzeby i oczekiwania klienta;
- Będziesz budował i utrzymywał długotrwałe relacje z klientami.
- Zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę na ¾ etatu z dopełnieniem do całego etatu (po okresie próbnym możliwość Umowy o Pracę na pełny etat);
- Podstawę w wysokości 26 zł brutto/h (podstawa niezależna od wyniku sprzedażowego);
- Premia sprzedażowa w wysokości 13 zł brutto do każdej przepracowanej godziny (wówczas stawka to min. 39 zł brutto/h. Średnio nasi pracownicy wyrabiają premie w wysokości 1500 - 3500 zł brutto miesięcznie a nawet i więcej);
- Dodatkowe bonusy finansowe (1000zł brutto) dla najlepszych osób w zespole;
- Liczne konkursy, dzięki którym możesz zyskać cenne nagrody! (np. smartfony, akcesoria do telefonów);
- Przede wszystkim długoterminową i stabilną współpracę;
- Możliwość pracy w systemie hybrydowym dla najlepszych pracowników;
- Szczególną uwagę przykładamy do procesu szkolenia pracownika, dlatego od pierwszego dnia pracy oferujemy płatne szkolenie i przekazujemy rzetelną wiedzę;
- Laptop i niezbędne narzędzia do pracy;
- Aktywne wsparcie przełożonych oraz możliwość udziału w licznych szkoleniach podnoszących kwalifikacje;
- Możliwość korzystania z dodatkowych świadczeń (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta sportowa Multisport);
- Darmowy dostęp do platformy językowej eTutor;
- Zniżki 50% na usługi stacjonarne i mobilne Orange;
- Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy.
- Poszukujemy osób dyspozycyjnych do pracy zmianowej od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 20.00 i w wybrane soboty w godzinach 10.00 – 16.00 (pracujemy na dwie zmiany);
- Fajnie jeśli jesteś pozytywnie nastawiony, umiesz słuchać i swobodnie rozmawiać nie tylko „o pogodzie”;
- Doświadczenie w Call Center, w telefonicznej sprzedaży lub obsłudze Klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane;
- Czujesz się swobodnie w obsłudze komputera i urządzeń mobilnych;
- Duży plus dla Ciebie, jeśli chcesz nauczyć się czegoś nowego i stawiasz na rozwój;
- Ważna jest dla Ciebie dbałość o satysfakcję klientów;
- Potrafisz być skuteczny w działaniu i nastawiony na cel.
Poznaj
Pos Group sp. z o.o.
Profesjonalna obsługa firm w ramach outsourcingu oraz outsourcingu personalnego. Naszą misją jest przejmowanie kompleksowej obsługi poszczególnych segmentów przedsięwzięć naszych Klientów, od obsługi personalnej po pełne przejęcie odpowiedzialności za poszczególne działy. Zatrudniamy doświadczonych, wysokiej klasy specjalistów będących w stanie sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.