- Konfiguracja i utrzymanie urządzeń oraz usług w sieci szkieletowej IP
- Konfiguracja i utrzymanie punktów styku z innymi operatorami
- Konfiguracja i utrzymanie elementów bezpieczeństwa sieci (Firewall/IPS)
- Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie połączeń VPN
- Współpraca z dostawcami infrastruktury sieciowej
- Rozwiązywanie problemów sieciowych oraz obsługa awarii
- Tworzenie narzędzi wspomagających proces utrzymania sieci
- Znasz TCP/IP i protokoły routingu dynamicznego
- Masz wiedzę z zakresu konfiguracji urządzeń (switche i routery)
- Znasz zagadnienia sieci MPLS (L2 i L3VPN)
- Posiadasz wiedzę z zakresu bezpieczeństwa sieci, firewall i vpn
- Komunikatywnie posługujesz się językiem angielskim w mowie i piśmie
- Świetnie odnajdujesz się w pracy zespołowej
- Jesteś dyspozycyjny/a i gotowy/a do pracy także w godzinach nocnych
- Programujesz lub chciałbyś/abyś nauczyć się programować (python)
- Umowa o pracę
- Podstawa premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia
- Praca hybrydowa (office + home office)
- Różnorodny rozwój: szkolenia, projekty, rekrutacje wewnętrzne
- Telefon i internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja) oraz zniżki pracownicze
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Dodatkowy benefit świąteczny
- Dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
- umowa o pracę
- podstawę premii rocznej w wysokości 20% wynagrodzenia rocznego
- internet Play wraz z dodatkowymi usługami (m.in. telewizja, nawigacja, dostęp do aplikacji muzycznej), zniżki pracownicze
- opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej (kody zniżkowe i vouchery)
- dodatkowy benefit świąteczny
- dodatkowy dzień urlopu na profilaktykę zdrowotną
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.