Firma Modus, autoryzowany Partner największego w Polsce przedsiębiorstwa sektora elektroenergetycznego, poszukuje osoby skrupulatnej i pracowitej, potrafiącej budować partnerskie relacje, gotowej do podjęcia pracy na stanowisku:
- Wdrażanie oraz realizacja zadań wynikających z procesów zawierania i rozliczania umów w kanale B&B.
- Wsparcie procesu zmiany sprzedawcy w rynku masowym.
- Współpraca i wsparcie administracyjne Sieci Sprzedaży.
- Prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych.
- Rejestracja i archiwizacja danych w systemach CRM i ewidencyjnych.
- Doświadczenie zawodowe w strukturach Back Office, mile widziany sektor energetyczny.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym programu Excel.
- Doskonała organizacja pracy, elastyczność i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Umiejętność komunikowania się.
- Pracę stacjonarną z dynamicznym i otwartym zespołem.
- Dużo dobrej energii.
- Bardzo dobrą atmosferę pracy.
- Nieustanny rozwój zawodowy i personalny.
- Motywacyjny system wynagradzania.
- Umowę zlecenie lub kontrakt B2B.
- Pakiet prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego i kartę Multisport.
Poznaj
Modus Sp. z o.o. Sp. Kom.
Agencja Merchandisingowa.
Realizację powierzonych nam przez Klientów zadań, prowadzi profesjonalny i kompetentny zespół pracowników, project managerów oraz konsultantów, doświadczonych w sprzedaży produktów i usług. Nasza struktura terenowa obejmuje cały kraj. Pracujemy w oparciu o wyspecjalizowanych koordynatorów i merchandiserów we wszystkich strategicznych miastach w Polsce, dbając o podnoszenie przewagi konkurencyjnej i zwiększaniu siły oddziaływania naszych Klientów.