JL to firma, która z powodzeniem funkcjonuje na polskim rynku od 2009 roku. Jesteśmy Generalnym Wykonawcą.
Zapewniamy kompleksową obsługę inwestycji budowlanych.
Specjalizujemy się w realizacji inwestycji mieszkaniowych, użyteczności publicznych, przemysłowych i rolniczych. Budujemy z zachowaniem najwyższych standardów przy użyciu najnowszych technologii i sprzętu. Zajmujemy się również wynajmem sprzętu budowlanego i rusztowań.
Zadowolenie klienta stanowi dla nas najważniejszą wartość dlatego inwestujemy w doświadczoną i wykwalifikowaną kadrę. Pozytywne referencje świadczą o profesjonalnym i rzetelnym podejściu do realizowanych projektów
Specjalista / Specjalistka ds. rozliczeń finansowych inwestycji
Miejsce pracy: Łomża
Zakres obowiązków
- analiza budżetów kontraktów budowlanych oraz kontrola kosztów ich realizacji i zgodności z założeniami budżetowymi
- analiza odchyleń w realizacji harmonogramów rzeczowo finansowych, przygotowanie prognoz finansowych
- monitorowanie i kontrola wykonanych planów
- współpraca z działem księgowości i innymi komórkami organizacyjnymi firmy
- weryfikowanie zgodności faktur z umowami, zleceniami i zamówieniami, bieżące raportowanie i analiza wyniku produkcyjnego kontraktów
- przygotowywanie raportów i analiz finansowych na potrzeby Zarządu
- obsługa gwarancji bankowych i ubezpieczeniowych, właściwego usunięcia wad i/lub usterek, przetargowych zapłaty wadium, zwrotu zaliczki, odpowiedzialność za polisy odpowiedzialności cywilnej firmy i ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy
- nadzorowanie i sprawozdawczość prowadzonych zadań inwestycyjnych w zakresie ich przygotowania, budżetowania, rozliczania i gwarancji
- kontrola finansowa zadań inwestycyjnych: zapewnianie dokładnej informacji do przygotowania i oceny projektów, przedstawiając alternatywne rozwiązania techniczne w aspekcie optymalizacji kosztów i walorów użytkowych inwestycji
- raportowanie do przełożonego realizację budżetu inwestycji budowlanych
- analizowanie, rozliczanie i weryfikowanie dokumentów finansowych inwestycji (kosztorysy, faktury)
- wykonywanie sprawozdań oraz planowanie zapotrzebowania środków finansowych realizowanych jak i nowych zadań inwestycyjnych
- analizowanie dokumentów postępowań przetargowych, kalkulacji i kontroling działu kosztorysowania na etapie postępowań
- przygotowywanie prezentacji, raportów, analiz, sprawozdań w zakresie planowania i monitorowania inwestycji
- realizacja standardów i zasad w zakresie planowania i monitorowania inwestycji
Wymagania:
- wykształcenie wyższe i doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu spraw związanych z weryfikacją i kontrolowaniem budżetu inwestycji
- znajomość przepisów ustawy: Prawo budowlane, Prawo zamówień publicznych
- znajomość procesu inwestycyjnego oraz doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczeniu zadań inwestycyjnych
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie
- samodzielne i odpowiedzialne stanowisko oraz dużą swobodę działania
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji
- niezbędne narzędzia pracy