Miejsce pracy: Zakład w Jaroszowcu, Kopalnia Dolomitu „Stare Gliny”
(woj. małopolskie, pow. olkuski, gm. klucze)
Współpraca w oparciu o umowę o pracę
- Zarządzanie kosztami zmiennymi zakładu;
- Opracowywanie harmonogramów konserwacji, przeglądów i remontów maszyn;
- Zarządzanie magazynem części zamiennych, zamawianie i nadzór terminowych dostaw części zamiennych oraz paliwa do maszyn budowlanych;
- Kontakt z dostawcami w celu pozyskania ofert na serwis i części maszyn mobilnych i stacjonarnych;
- Archiwizowanie raportów dziennych i miesięcznych pracy maszyn i urządzeń;
- Nadzorowanie prac remontowo-konserwacyjnych;
- Nadzorowanie i przechowywanie zapisów dotyczących kontroli stanu technicznego maszyn i urządzeń;
- Współpraca z innymi działami – utrzymania ruchu, kontroli jakości, logistyki, itp.
- Wykształcenie techniczne mechaniczne;
- Doświadczenie w zakresie budowy i pracy maszyn (zamawianie części zamiennych, remonty, rekomendacje do zakupu nowych urządzeń);
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej;
- Bardzo dobra znajomość obsługi programów pakietu MS Office;
- Mile widziana znajomość Lean Management.
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Umiejętności komunikacyjne, zdolność do prowadzenia dialogu również z interesariuszami zewnętrznymi;
- Umiejętność podejmowania decyzji, planowania działań i rozwiązywania problemów;
- Samodzielność, odpowiedzialność oraz inicjatywa w działaniu;
- Otwartość na zmiany i gotowość do podejmowania nowych wyzwań;
- Odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o międzynarodowym zasięgu;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.:
- prywatna opieka medyczna LuxMed dla Ciebie i Twojej rodziny,
- karty sportowe Fit Profit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
- Dostęp do platformy My Benefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
- Dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
- Jeżeli jesteś Rodzicem umożliwiamy pracę w elastycznym czasie pracy a także gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”.
- Dofinansowanie do okularów,
- Programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
- Atrakcyjny system nagród - nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku,
- W trudnej sytuacji życiowej, finansowej- pomoc w postaci zapomogi finansowej,
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia od liderów z branży,
- Pracę w zespole, gdzie liczy się wzajemny szacunek i dobra atmosfera,
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika - BHP to nasz priorytet!
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania