Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim i angielskim
Do Twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami
- Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych
- Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C1) i angielskim (C1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie
- Godziny pracy: poniedziałek - niedziela 9:00-20:00 (5 dni po 8h dziennie)
- Praca z nowoczesnego biura w Warszawie
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Pracę całkowicie zdalną
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.