Hi-P Poland to spółka wchodząca w skład międzynarodowego koncernu Hi-P International z siedzibą w Singapurze, która działa na rynku światowym od 1980 roku, w sektorze telekomunikacyjnym, komputerowym, medycznym, motoryzacyjnym i elektronicznym. Na rynku polskim jesteśmy obecni od 2005 roku. W Hi–P Poland zajmujemy się produkcją najwyższej jakości elementów z tworzyw sztucznych, montażem kontraktowym małego AGD oraz produkcją części dla branży motoryzacyjnej.
Do naszego Zespołu poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta w dziale Logistyki
Miejsce pracy: Bielany Wrocławskie (pow. wrocławski)
Nr ref.: 18/19
Co oferujemy?
- Pozytywną i przyjazną atmosferę pracy;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (pracę rozpoczynamy w godzinach od 7:00 do 9:00);
- Różnorodny pakiet socjalny, a w nim: bezpłatna opieka medyczna, dofinansowanie do karty Multisport, ubezpieczenie grupowe, świadczenia świąteczne, dofinansowanie do posiłków oraz wypoczynku.
Czego od Ciebie oczekujemy?
- Motywacji i zaangażowania w swoją pracę;
- Wykształcenia wyższego ;
- Dobrej znajomości pakietu MS Office – w szczególności MS Excel;
- Znajomości języka angielskiego – warunek konieczny;
- Komunikatywności;
- Odpowiedzialności i dobrej organizacji pracy.
Dodatkowo cenimy sobie:
- Znajomość systemu SAP – moduł SD i MM;
- Dobrą znajomość języka niemieckiego.
Jakie zadania czekają na Ciebie?
- Koordynowanie realizacji zamówień klienta na wyroby gotowe, części zamienne, półprodukty (sprawdzanie cen, wprowadzanie zamówień do systemu SAP, tworzenie zleceń sprzedaży, potwierdzenie zgodności wysyłek z zamówieniami);