LARIX - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 20 lat w branży outdoorowo-sportowej. Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, Killtec, K2, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Silvini, Protest, Reima. Właściciel marki Viking. Poszukuje obecnie kandydata na stanowisko:
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta sklepu internetowego
Twój zakres obowiązków
- posprzedażowa obsługa Klientów sklepu internetowego
- kontakt z Klientami drogą telefoniczną oraz mailową
- obsługa procesu zamówienia Klienta (przyjmowanie zamówień, informowanie o problemach, odpowiadanie na pytania)
- obsługa Klientów platform sprzedażowych: pytania, dyskusje
- aktywna współpraca z zespołem oraz innymi działami w firmie
Nasze wymagania
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- sprawna obsługa pakietu Office, w szczególności Excel
- doskonała organizacja pracy własnej i samodzielność
- entuzjazm i zaangażowanie
- pozytywne nastawienie do klientów
- wysoka kultura osobista, sumienność oraz odpowiedzialność
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami
- mile widziana znajomości systemów: Baselinker, Streamsoft Verto
- znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dobrą atmosferę
- niezbędne narzędzia do pracy
- pełne wsparcie i wdrożenie w systemy sprzedażowe
- praca w kameralnym biurze o niekorporacyjnym charakterze
- praca: poniedziałek – piątek godziny 8-16 lub 9-17
- rabaty pracownicze