Praca w T-Mobile to nie tylko obowiązki. Uwielbiamy się łączyć i… dzielić tym co mamy najlepsze.
Jeżeli chcesz wesprzeć nasz zespół swoimi kompetencjami i doświadczeniem, dzielić się wiedzą i liczyć na to samo z naszej strony – nie czekaj aplikuj!
- Nadzór 24/7 i procesowanie alarmów z infrastruktury i usług teleinformatycznych
- Usuwanie/neutralizacja awarii w sieci teleinformatycznej
- Współpraca przy rozwiązywaniu problemów na stykach międzyoperatorskich
- Realizacja zleceń pracy dotyczących degradacji usług
- Koordynacja prac planowanych
- Wypracowywanie oraz koordynacja realizacji działań korygujących i zapobiegawczych.
- Analiza zdarzeń w ramach procesu Event Management oraz implementacja mechanizmów korelacji zdarzeń
- Współtworzenie nowych narzędzi optymalizujących pracę sekcji
- Wykształcenie wyższe telekomunikacja lub informatyka
- Znajomość realizacji usług teleinformatycznych
- Gotowość do pracy zmianowej
- Dobrą znajomość języka angielskiego
- Umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach niestandardowych
- Dobrą znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office
Poznaj
T-Mobile Polska
Dlaczego warto?
Dzisiaj T-Mobile to jedna z najsilniejszych marek telekomunikacyjnych. Dzięki naszej pasji i zaangażowaniu
tworzymy silną firmę dla naszych klientów, dostawców i partnerów biznesowych.
Nasz zespół to 4.000 profesjonalistów z różnych obszarów biznesowych, którzy codziennie pracują nad zadowoleniem ponad 10 mln klientów.
Świadczymy nie tylko usługi z zakresu telefonii komórkowej. Oferujemy również usługi mobilne
z wykorzystaniem najnowszych technologii. Jako jedni z pierwszych udostępniamy na rynku 5G, dzięki której podążamy w kierunku nowej jakości -
bez ograniczeń komunikacyjnych. Dzięki kilkunastu Data Center, mamy możliwość zapewnienia całego spektrum usług ICT
a nasze usługi chmurowe, skutecznie wspierają ochronę przed dzisiejszymi cyberzagrożeniami.