Miejsce pracy: The Park, ul. Krakowiaków 46, Warszawa
Forma współpracy: umowa o pracę
- Weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów nabycia i przesunięcia środków trwałych (OT, MT);
- Kontrola dokumentów dotyczących likwidacji środków trwałych (LT);
- Weryfikacja i rozliczanie inwentaryzacji środków trwałych;
- Nadzór nad rozliczaniem projektów inwestycyjnych;
- Przygotowywanie tabel amortyzacji dla nowych terenów górniczych;
- Dokonywanie księgowań związanych z zamknięciem miesiąca / roku;
- Analiza kont księgi głównej pod kątem prawidłowości;
- Monitoring zapisów i dokumentów finansowych kasy zapomogowo – pożyczkowej;
- Wsparcie pracy działu i procesów w spółce zależnej;
- Współpraca z innymi działami Spółki, zewnętrznym dostawcą usług księgowych oraz audytorami.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
- Praktyczna znajomość zasad klasyfikacji, ewidencji środków trwałych;
- Preferowane wykształcenie wyższe (kierunek: rachunkowość / finanse);
- Praktyczna znajomość MS Office, w szczególności Excel;
- Znajomość programu SAP będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów;
- Samodzielność, inicjatywa i zaangażowanie w powierzone zadania;
- Komunikatywność i umiejętność pracy w międzynarodowym zespole.
- Pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu;
- Możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia;
- Rozbudowany pakiet benefitów m.in.,
- prywatna opieka medyczna LUX MED dla Ciebie i Twojej rodziny,
- karty sportowe FitProfit i możliwość uczestnictwa w Pracowniczych Klubach Sportowych,
- ubezpieczenie dla Ciebie i Twojej rodziny,
- dostęp do platformy MyBenefit, która co roku zasilana jest środkami pieniężnymi przez Pracodawcę i na której możesz robić zakupy w preferencyjnych cenach,
- dodatkowy dzień wolny z okazji Barbórki,
- jeżeli jesteś Rodzicem gwarantujemy dodatkowy dzień wolny ekstra w celu sprawowania opieki nad pociechą. Dla świeżo upieczonych Rodziców finansujemy wyprawkę tzw. „becikowe”,
- dofinansowanie do okularów,
- programy szkoleniowe realizowane online i stacjonarnie,
- atrakcyjny system nagród: nagrody jubileuszowe, nagrody za osiągnięcia półrocza, nagrody roku,
- pomoc w postaci zapomogi w trudnej sytuacji finansowej,
- Pracę w miejscu dbającym o bezpieczeństwo i zdrowie każdego pracownika – BHP to nasz priorytet.
- Zapewniamy bezpieczeństwo
- Koncentrujemy się na Klientach
- Pracujemy jako jeden zespół
- Działamy Uczciwie
- Wspieramy innowacje
- Budujemy różnorodność
Poznaj
CEMEX Polska Sp. z o.o.
Dlaczego warto wybrać CEMEX?
CEMEX to globalna firma zajmująca się produkcją materiałów budowlanych, zapewniamy produkty wysokiej jakości z innowacyjnymi rozwiązaniami i technologiami w ponad 50 krajach na świecie.
Zatrudniając ponad 40 000 pracowników na całym świecie, CEMEX ma strategiczną
pozycję w obu Amerykach, na Karaibach, w Europie, Afryce ,na Bliskim W schodzie i w Azji.
Nasza sieć operacyjna produkuje, dystrybuuje i sprzedaje cement, beton prefabrykowany,
kruszywa i powiązane materiały budowlane, usługi i innowacyjne rozwiązania technologiczne.
Zawsze staramy się dostarczać doskonałe rozwiązania budowlane i lepsze wrażenia klientów na obsługiwanych przez nas rynkach.
W tym celu dostosowujemy nasze produkty i usługi do specyficznych potrzeb naszych klientów.
Działamy poprzez innowacyjne rozwiązania budowlane i technologiczne, działając również na rzecz promowania zrównoważonej przyszłości.
Proces rekrutacji w CEMEX
- Krok Wywiad telefoniczny
- Krok Spotkanie ze specjalistą HR
- Krok Spotkanie z potencjalnym przełożonym
- Krok Złożenie oferty zatrudniania